הליך הקפאת ביציות לשמירת הפוריות בעתיד

ppcking.co.il  > Uncategorized >  הליך הקפאת ביציות לשמירת הפוריות בעתיד
0 Comments

בעידן שבו נשים לא ממהרות להתחתן מהר, ישנה חשיבות לשמר את הפוריות. הרבה מאוד נשים ימצאו את עצמן בגיל מתקדם כאשר הן עדיין רוצות להביא ילדים לעולם. מהסיבה הזאת ישנו צורך לחשוב כיצד יהיה אפשר לשמר את הפוריות של האישה גם בגיל מתקדם יחסית. הרי ככל שהגיל עולה, כך האיכות של הפוריות הופכת להיות הרבה פחות גבוהה. הקפאת ביציות היא אחת מהאפשרויות השכיחות ביותר לשמר פוריות בעתיד. אישה יכולה לדעת כי גם בגיל מתקדם יחסית היא עדיין תהיה פורייה כמו שהייתה בעבר.

למי מיועד הליך הקפאת ביציות?

הליך הקפאת ביציות מיועד עבור נשים שרוצות לשמר את הפוריות שלהן. כאלה שעדיין רווקות, ויודעות כי ייקח להן זמן רב עד שהן ייכנסו להיריון. האפשרות הזאת מתאימה גם עבור נשים שעדיין רוצות להרחיב את המשפחה. כל אישה שחצתה את גיל 40 ויודעת כי היא עדיין לא הקימה את המשפחה שהיא חלמה עליה. יש נשים שרוצות להמשיך להביא ילדים גם בגיל מבוגר, הפתרון הזה נכון להיום הוא הפתרון הנכון עבורם. פתרון שיאפשר לאותן נשים להמשיך להגשים את החלום שלהן עד אשר הם יהיו מרוצות לחלוטין.

עד איזה גיל ניתן להקפיא ביציות?

כל אישה עד לגיל 41 יכולה להקפיא ביציות שבאמצעותן היא תוכל להיכנס להיריון בעתיד. הסיבה שאחרי גיל 41 לא מקפיאים ביציות היא שמהגיל הזה האיכות של הביציות נמוכה מאוד. לכן אם את רוצה שהביציות יהיו מספיק יעילות יהיה עלייך לעשות את ההקפאה בגיל מוקדם ככל האפשר. ברוב המקרים נשים בגילאי 35-38 מבינות כי זה השלב הנכון להקפיא את הביציות. נשים שמבינות כי הן עדיין ירצו להמשיך להרחיב את התא המשפחתי שלהן כאשר לכל אחת יש את סיבותיה שלה. חשוב מאוד לבצע את ההליך על מנת להגדיל את סיכויי הפוריות בעתיד.

מה יקרה לאחר הקפאת ביציות?

רוב הנשים רוצות לדעת מה קורה ביום שאחרי הליך הקפאת ביציות. כאמור את הביציות ניתן לשאוב את גיל 41, לאחר מכן מקפיאים אותן במקום מיוחד. בביציות עצמן ניתן להשתמש עד לגיל 54, אך כמובן שמוטב לעשות זאת לפני. את הביציות מכניסים לגופה של האישה על ידי הפריה חוץ גופית. חשוב שתפני לרופא מנוסה שיסייע לך להשלים את ההליך בדיוק כפי שאת מצפה. הרי לכל אישה מגיעה הזכות לשמר את הפוריות שלה גם לגילאים מתקדמים יותר.

דילוג לתוכן