ההשפעה של וריקוצלה על פוריות הגבר

ppcking.co.il  > Uncategorized >  ההשפעה של וריקוצלה על פוריות הגבר
0 Comments

יכולות להיות בעיות שונות שקשורות באופן כזה או אחר לפוריות הגבר. וריקוצלה היא אחת מהבעיות השכיחות ביותר שעשויות לפקוד גם אתכם. לכן כל גבר חייב להכיר את הבעיה הזאת, את הסימפטומים שלה, ואת השיטות הנכונות לטפל בה. הרי מדובר על בעיה שמשפיעה לא מעט על פוריות הגבר ועל האפשרות להקים משפחה. לכן אנו מציעים לכם לקרוא את המאמר מההתחלה ועד הסוף, כך תוכלו להיות ערוכים לקראת הטיפול הדרוש. אם תקבלו את הטיפול ההולם ביותר לא תהיה סיבה שלא תשנו את המציאות. ממצב שבו איכות הפוריות תהיה נמוכה, תוכלו להגיע למצב שבו איכות הפוריות תהיה גבוהה.

מהי וריקוצלה?

וריקוצלה הינה מצב שבו הורידים שמזרימים את הדם אל האשכים מתרחבים. יכולות להיות סיבות שונות להתרחבות הורידים, אך לרוב מדובר על כשל מסתמי. במצב כזה כאשר זרימת הדם אל האשכים הופכת להיות לוקה בחסר ישנה סכנה אמיתית. מדובר על מצב שפוקד 10 עד 15 אחוז מכלל הגברים בישראל ובעולם כולו. כך שגם אם נדמה לכם שמדובר על מצב נדיר, הוא תופס אחד מכל תעשה או עשרה אנשים. מאוד יכול להיות כי מישהו בסביבה הקרובה אליכם חווה מצב מהסוג הזה.

מהם הסימפטומים?

ד"ר שי שפי מומחה לאורולוגיה ופוריות הגבר, מספר כי הסימפטום מעט פחות בולטים. חלק קטן מאוד מהגברים עשויים להרגיש כאב עמום באזור האשך. יש כאלה שמספרים כי את הכאב הם הרגישו באזור הבטן התחתונה. אך ברוב המקרים וריקוצלה לא מביאה ביחד איתה כאב משמעותי שאמור להדליק נורה אדומה. בשלב מתקדם הבעיה כבר נראית לעין בצבע של האשך שהופך להיות כחול בגלל זרימת הדם הלקויה. זוהי הסיבה שבגללה גברים שנמצאים בסיכון מסוים אמורים לבצע בדיקות תקופתיות. תמיד טוב להיות עם האצבע על ההדק בכל מה שקשור לנושא הספציפי הזה.

מהו הטיפול הנכון?

הטיפול היחידי שיכול לסייע במקרה הספציפי הזה הוא ניתוח. במהלך הניתוח חוסמים את הורידים המורחבים על מנת למנוע זרימת דם אליהם. וריקוצלה הוא מצב שעלול להביא איתו בעיות פוריות חמורות, במקרה קיצוני ישנו סיכוי גם לעקרות. לכן אנו מציעים לכם שלא להתמהמה יתר על המידה עם הטיפול במצב הזה. בשלב מסוים תוכלו למצוא אתכם מגיעים לסיטואציה שתהיה מוגדר כבלתי הפיכה. במקרה כזה הפתרון היחידי שיעמוד לרשותכם יהיה להשלים עם המציאות כמו שהיא, לא יהיה טיפול שתוכלו לבצע אותו.

דילוג לתוכן