איפה מוצאים מניות מומלצות

ppcking.co.il  > פיננסים >  איפה מוצאים מניות מומלצות
0 Comments

עבור אותם משקיעים שנמצאים רק בשוק, על המשקיעים לצלול עמוק לשוק המניות כדי להבין טוב יותר את הסיכויים לטווח הארוך של מניות.

יועץ ההון לא רק יגיד לך אילו מניות לקנות, אלא גם מדוע נבחרו וכדי להבטיח שההשקעה שלך עדיין רווחית. בחירת המניות כוללת דוח מחקר קצר המתאר את החברה, מדוע עליכם להשקיע במניה כעת ומדוע תוכלו להימנע ממנה או למכור את מניותיכם.

בנוסף, אנו עוזרים לך לבנות את תיק המניות המומלץ שלך עם רשימה מאוחרת של מניות התחלה. תהיה לך גם גישה לניתוח מניות – לפי מניות – של ביצועי החברה בחמש השנים האחרונות ומחיר המניה הנוכחי.
למידע נוסף על מניות מומלצות כדאי להעיף מבט ב- bigshotnews.net

מאמרי חדשות יכולים לעזור לך לגלות כלים אחרים שאתה רוצה להשתמש בהם

והם יכולים לתת לך המלצות למניות שכדאי לבחון. החברות בייעוץ המניות כוללת גם גישה למניות אחרות שיניבו ביצועים טובים, כמו גם מחקר של אנליסטים אחרים של Bunter Fool. הרשימה שלעיל היא רק תמצית קטנה מיותר מ -2,000 המניות בתיק שלנו, לכן וודא שאתה מסתכל לעיתים קרובות כדי למצוא את המניות הטובות ביותר לקנות או לצפות.

הרשימה המוכנה ממליצה על 10 מניות שצוות יועצי המניות סבור כי הם מתאימים היטב לרוב התיקים, כמו גם למספר מניות אחרות עם רקורדים חזקים.

אם אתה רק מתחיל

אתה רוצה לראות את 15 המניות המובילות למתחילים, אז השתמש ברשימה זו כדי לספק לעצמך מידע. אם התחלת את מסע ההשקעה שלך ואתה רוצה בדיקת בריאות, קרא את המדריך שלנו "כיצד להשקיע במניות." בדוק את רשימת 10 המניות הפופולריות ביותר בשוק המניות בארה"ב וקרא עוד כדי לקבל מבט מעמיק יותר.

קנו את המניות הטובות ביותר מרשימת האוצר שלנו המונה למעלה מ- 200 מניות שזמינות כעת לרכישה

חלק מהמניות שאתה קונה ברשימה זו הן חברות בעלות צמיחה גבוהה – בעלות צמיחה מהירה ומוערכות מאוד, בעוד שאחרות מתונות – מניות המשפרות צמיחה המוערכות ביחס מחיר-רווח נמוך יותר מעמיתיהן.

מניות הן אולי המניות הטובות ביותר למתחילים

אך במציאות הן משחתות נכסים. אחת הסיבות לכך ש -95% מהמשקיעים הכושלים יגיעו לקטגוריה זו היא יחס המחיר לרווח הגבוה שלהם. למרבה המזל, החיפוש אחר כמה מהגורמים הללו מוכיח שגם אתה מבין את כוחן של התחלות חזקות. אני מקווה שמצאת מאמר זה מועיל במציאת מניות טובות למסחר היומי שלך.

השוט הצבעוני ממליץ על מניות מעולות לבניית תיק חדש

גם סוחרים מנוסים וגם משקיעי מניות חדשים ימצאו את העצות וההנחיות הבאות לבורסה. מכאן תוכלו לפזר את ההשקעות שלכם על פני מניות, אגרות חוב, נאמני השקעות, תעודות סל ואסטרטגיות השקעה אחרות.

אם אתה עוקב אחר תיק ההשקעות שלך

מאמר זה ב- CNBC יכול לעזור לך לזהות במהירות אילו מניות נשארות השקעות טובות. בקר בדף הבית וראה לעיל רשימה של מניות המתקדמות וכמה הן השתנו במהלך שנה. כדי למצוא מניות עם צף חופשי גבוה, עליך לברר כמה מניות הן נסחרות בבורסת ניו יורק (NYSE) או בנאסד"ק.

דירוג ייחודי זה מסייע למשקיעים לקבוע אם מניות בבעלות קרן השקעות עם ביצועים טובים יותר או שנרכשה לאחרונה על ידי קרנות נאמנות רבות יותר.

אנו מפרסמים את רשימת המניות הטובות ביותר להשקעה בהן כרגע, על סמך המידע העדכני ביותר, ונציע המלצות קבועות ממומחים. לדוגמא, אם המניה כיום מוערכת בסכום של 50 דולר, תוכלו להשיג תשואה של 5-10% בשנה.

כדי לתת לך מושג לאיזה סוג מניות אתה יכול לצפות משירות הייעוץ המניות, אנו בוחנים את מבחר המניות ברבעון הראשון שלנו לתחילת שנת 2016. עם זאת, אם ברצונך להיכנס לעולם הקמעונאות קנייה, שירות איסוף המניות שלנו יכול לעזור לך למצוא מושג טוב יותר כיצד למצוא מניות נמוכות יותר שיעניקו לך תיק. יועץ המניות מתאים ביותר למשקיעים ארוכי טווח שמעדיפים מניות בודדות או שרוצים באופן קבוע להוסיף השקעות חדשות לתיק שלהם. אנו ממליצים למשקיעים לקנות לפחות שלוש מניות "סטרטרים" לפני שקונים מניות בבחירות החדשות החדשות שלנו.

אנו נדריך אתכם בתהליך

נקבע את אסטרטגיית ההשקעה האישית שלכם וכמה כסף עליכם להשקיע בכל מניה בודדת. כדי למצוא את הרעיונות הטובים ביותר למסחר במניות לפי הערכות שווי אטרקטיביות, בקרו במניות הטובות ביותר של TipRanks לקנות, כלי שהושק לאחרונה המשלב את הידע שלנו במניות עם בחירת המניות שלנו ושירותי ייעוץ השקעות למשקיעים קמעונאיים.

לקבלת הרעיונות הטובים ביותר למסחר במניות לפי הערכות שווי אטרקטיביות

ראה את המניות הטובות ביותר לרכישה של TipRanks, כלי שהושק לאחרונה המשלב את הידע שלנו במניות עם שירותי ייעוץ ההשקעות הקמעונאי שלנו. זה דורש ידע במניות הבורסאיות ובשווקי המניות, כמו גם גישה לפלטפורמת המחקר הטובה ביותר שלנו, הפועלת כיום.

דילוג לתוכן