איך להפוך למקצוען באמזון

ppcking.co.il  > אינטרנט וטלקום >  איך להפוך למקצוען באמזון
0 Comments

המדריך המקיף למתחילים זה מראה לך כיצד להרוויח כסף מאמזון על ידי הפיכתך למוכר באמזון. להיות בודק מוצרים של אמזון קל ממה שאתה חושב, וזה בחינם להצטרף לאתר הסוקרים והקמעונאים של אמזון.

הבחירה הראשונה שעליך לעשות היא אם ברצונך להפוך למוכר אמזון קמעונאי או מקצועי. אתה לא מוכר אמזון מקצועי, אתה המוכר היחיד ברשימה, והקונים צריכים לעבור מספר שלבים בכדי לבצע רכישה.

בסופו של דבר, האם אתה מקבל תכנית מקצועית או לא תלוי במידת הרצינות שאתה מוכר באמזון. החיסרון הגדול ביותר בתכנית המכירות המקצועית הוא שאתה צריך להיות רציני אם אתה רוצה למכור באמזון, אז תשכח מזה.
למידע נוסף על בית ספר למקצועות האמזון כדאי לגשת לאתר rpgeschool.co.il

יתרון גדול נוסף שיש למוכרים מקצועיים של אמזון

הוא היכולת ליצור רישומים ממומנים באמזון. אמזון יכולה להרוויח הרבה יותר כסף באמצעות דמי הפניה ברגע שתתחיל למכור את המוצרים שלך, ואם אתה נהנה מהעמלה החודשית של 39.99 דולר שהם מקבלים, הם גם יכולים להרוויח הרבה יותר כסף עם דמי הפניה לאחר שתתחיל למכור מוצרים. אם תשתדל במודע לכלול קישורים במאמרים שלך, תקבל מבקרים באתר אמזון שלך, מה שעוזר להגדיל את ההכנסות של שותפי אמזון.

זכור שעליך להירשם כמוכר של אמזון פרו, אך תמורת 39.99 דולר לחודש בלבד תוכל להיות מוכר אמזון מקצועי בסכום כולל של 2,000 דולר לשנה.

אם אתה באמת רוצה לבנות עסק ולהרוויח הכנסה קבועה ממכירה באמזון

ההרשמה לתוכנית המוכרים המקצועית של אמזון היא האופציה החכמה ביותר עבורך. עם זאת, עדיין תרצה להירשם לתוכנית המקצועית אם ברצונך למכור ברציפות את המוצרים שלך ולקבל משיכה יקרה עם אמזון.

כדי ללמוד עוד כיצד להצליח כשאתה מוכר באמזון, קרא את המדריך החינמי שלנו המסביר את כל מה שאתה צריך לדעת על מכירה באמזון. אם תעקוב אחרינו תלמד הכל החל ממסע המכירות הראשון, ועד פתיחת העסק שלך ומכירה מול אמזון, ועד הדרכים הטובות ביותר למכור באמזון עם מוכרים וקונים מקצועיים.

אם כבר יש לך חנות אמזון קיימת או שהחלטת להקים LLC, יהיה עליך לעדכן את פרטי הספק שלך. צרו חשבון מכירות מקצועי, רשמו את המותג שלכם, הקימו חנות אמזון והקימו הכל.

אז אם אתה חושב להצטרף ל -2.5 מיליון המוכרים שמוכרים באופן פעיל באמזון, אנחנו רוצים לדעת עליך משהו. אתה צריך רישיון עסק כדי למכור דרך אמזון, ורישיון הפצה מקצועי לעסק שלך.

כשאתה מקים עסק

חשוב לברר אודות חברות FBA של אמזון, ואם אתה רוצה למכור בכל קטגוריה, שקול חשבון אמזון עם מוכרים מקצועיים. אתה יכול להיות קמעונאי או מוכר מקצועי, אך אין לך שליטה על אופן הגדרת חשבון המוכר של אמזון שלך, ואתה לא יכול להיות שניהם. לאחר שתקים את עסק ה- F-BA שלך, תצטרך ליצור לעצמך חשבון מכירות של אמזון.

תלוי בכמה ספרים אתה רוצה למכור, אמזון מציעה חשבון אישי ומקצועי לכל היותר 10 ספרים לכל היותר.

עלות חשבון אצל המוכר המקצועי

היא $ 39.99 לחודש והיא תחויב בעת יצירת החשבון המקצועי שלך. דמי ה- FBA של אמזון נעים בין 45 סנט ל -60 סנט עבור חשבון אישי ובין 5 $ ל -10 $ לספר עבור חשבונות מקצועיים. חשבונות מקצועיים, אתה משלם עמלה של 38.00 $ עבור החודש הראשון בחשבונך ואז משלם את העמלה של 29.95 $ המסירה את העמלה 0. 99% כשאתה מוכר פריטים בחנות אמזון.

כשאתה חושב איך אתה יכול להפוך למוכר באמזון

ההיבט החשוב השני של העסק שאתה צריך לקחת בחשבון הוא מה היעדים העסקיים שלך. אם אתה מציאותי ואומר שאתה רוצה להרוויח 1000 דולר בחודש עם F BA של אמזון, אתה צריך להבין שאתה צריך להיות מסוגל להרשות לעצמו את המלאי שלך כדי להשיג את המטרות שלך. כשתתחיל את העסק שלך ב- AmazonFBA, תעמוד לפני כמה אפשרויות שתבחר, בין אם תתחיל עם חשבון אישי ובין אם חשבון מקצועי. אחת ההחלטות הראשונות שקיבלתי לפני שהחלטתי ללכת לאמזון הייתה האם לפתוח את העסק שלי עם חשבונות אישיים או מקצועיים.

לפני שתיצור חשבון אמזון FBA שלך

עליך לדעת באיזו נישה המוצר שלך ימכור. אם כבר יש לך חשבון אמזון, קל להגדיר F BA, אך עליך לקבוע את המוצרים שלך לפני יצירת חשבונך אם ברצונך למכור באמזון. לאחר חקר מוצרים פופולריים באמזון שיכולים לעזור לך להחליט אילו מוצרים למכור, תוכל לזהות את המוצרים הנמכרים ביותר בנישה שלך. לאחר שיצרת חשבון והגדרת את ה- FBA שלך, הצעד הראשון למכירה באמזון הוא הגדרת.

דילוג לתוכן