7 דרכים להרוויח מפודקאסט

ppcking.co.il  > עסקים ותעשייה >  7 דרכים להרוויח מפודקאסט
0 Comments

פודקאסטים הם דרך נהדרת להתקשר עם קהל, לגדל את המותג שלך ולפתח את הסמכות הנתפסת שלך בנישה. אבל פודקאסטים יכולים גם להרוויח כסף אם אתה יודע לייצר רווח מההופעה שלך. אם אתה רוצה להרוויח כסף מהפודקאסט שלך, נסה למכור מפרסמים שמשלמים על המוצרים שלך לקהל שלך.

יש הרבה דברים שאתה יכול למכור כפודקאסט

כדי לייצר רווחים מפודקאסט שלך. אם האזנתם לתכניתו של טים פריס, אתם יודעים שיש לו מדור לפני ההפעלה בתחילת התוכנית ומודעה שלאחר ההפעלה המופעלת כאשר התכנית מופעלת לאחרונה. הפחות ידוע הוא שהוא לא עושה מדור מודעות באמצע הסרטון שהוא עשה כי הוא רצה להרוויח יותר הכנסות.

להציע בונוסים בתשלום לקהל שלך עבור תוכן או שירותים

היא דרך נהדרת להרוויח כסף, במיוחד אם יש לך קבוצה קטנה של מאזינים נאמנים. יצירת תוכן רלוונטי המסייע למאזינים שלך לפתור בעיות היא דרך נהדרת נוספת לייצר רווחים מפודקאסט שלך ככל שהוא גדל. תשומת לב למאזינים שלך "משוב הוא דרך טובה יותר לדעת איזה סוג של תוכן יועיל להם.

ככל שהפופולריות של פודקאסטים ממשיכה להתפוצץ

יותר ויותר אנשים לוקחים הופעות חדשות במטרה להעלות את הפרופיל שלהם כמומחים בתעשייה, בונים קהל, מתחברים ליותר משפיעים, בונים מותג אישי ומעלים את הפרופיל של העסק שלהם. אנשים רבים משתמשים בפודקאסטים כמקור הכנסה נוסף לעסקים שלהם או לאנשים פרטיים.

הוא הגיע מיליוני אנשים עם התוכניות שלו, ואם אתה מחפש דרכים לייצר רווחים מפודקאסט לבד, עיין ברשימת ההצעות המלאה של Side Hustle Nation. חלק מהפודקאסטים הפופולריים בעולם מרוויחים מאות אלפי דולרים לפרק. הפודקאסט הפופולרי ביותר הוא יזם על האש: האמנות והקסם, תוכנית MBA של 100% שמניבה אלפי דולרים כספי חסות בכל חודש.

מסתכל על הדוגמאות למטה של פודקאסטים אמיתיים שהשתמשו במגוון רחב של דרכים להכין כסף מהפודקאסטים שלהם

מתברר כי פודקאסטים רווחיים אינם עולים תריסר סנט, אך הם אפשריים. דוגמאות אלה מוכיחות שכסף שמופק מפודקאסטים יכול לעבור ליוצרי פרקים בצורה לא מובנת מאליה, והוא יכול לייצג מכירה משפרת קריירה, תרומה, הכנסות מימון המונים, תוכן בתשלום, דגמי מנוי ודרכים ייחודיות להרוויח, לגלות ול למשוך מאזינים. פודקאסטים במשרה מלאה, במיוחד אלה שמזהירים אחרים מפני שימוש במגוון האמצעים כדי לייצר רווחים מפודקאסט שלהם, מזכירים לעיתים קרובות שחובה להרוויח כסף מפודקאסט, ויש להם דרכים רבות לחקור, כמו מכירת מודעות וסחורה, מימון המונים, גיוס כרטיסים לפודקאסטים חיים, ועוד הרבה יותר.

מאמר זה מפרט שמונה דרכים מרתקות שהפודקאסטים מרוויחים כסף בחיים האמיתיים. אחת הדרכים הפופולריות ביותר להרוויח כסף היא באמצעות חברות שמוכנות לשלם להם כדי להציג את המותג שלהם בפני מאזינים לפודקאסטים.

עסקים שיש להם לקוחות מגדילים את היציבות של העסק שלך באופן שמגדיל את התשואות שלך

ושוק ה- B2B הוא דרך נהדרת להרוויח כסף מפודקאסטים. אתה יכול גם להפוך את הפודקאסט שלך לאטרקטיבי יותר לסוגים מסוימים של לקוחות ארגוניים שעשויים להפוך ללקוחות שלך בעתיד. אם אתה מנהל פודקאסט, אתה מבין היטב את הנישה שלך, אתה יכול להרוויח כסף ותוכל לעזור לאחרים להצליח.
למידע מורחב אודות 7 דרכים להרוויח מפודקאסט ולהרוויח מפודקאסט ניתן לבדוק כאן: pod-list.com

עם 67 מיליון אנשים שמאזינים לפודקאסטים בארה"ב מדי חודש

זה הרבה מאזינים פוטנציאליים, אז נראה לך 10 דרכים בהן תוכל להרוויח כסף מפודקאסט ולעשות את חלקך ההוגן. בדרך תגלו שתמיד יש לפחות דרך אחת להרוויח קצת כסף מפודקאסט ולא משנה איפה אתם נמצאים. פרסום וחסות הם אולי הדברים הראשונים שעולים בראש כשמחפשים דרכים להרוויח כסף מפודקאסטים.

זו מטרה גדולה להרוויח כסף מההופעה שלך, אבל אם אתה לא יוצר ביקוש חזק לתוכן שלך, אפילו אסטרטגיית המונטיזציה הטובה ביותר עלולה להתפרץ. אסטרטגיות מונטיזציה מוצלחות של פודקאסטים דורשות כוונה, עקביות וסבלנות רצינית.

עם זאת בחשבון, אנשים רבים רואים בפודקאסטים דרך הפסדית למשוך קהל גדול יותר של עוקבים, להמיר את הלומדים לקורסים מקוונים או לקנות מוצרים אחרים כגון ספרים או סמינרים.

השימוש בפודקאסט שלך כגורם הפסדים אינו בהכרח החלטה רעה

אך לפעמים זה הגיוני יותר להרוויח כסף מהתוכן שלך ממה שהיית עושה אחרת. החדשות הטובות הן שישנן מגוון דרכים לייצר רווחים מפודקאסט שלך, ותוכל למצוא מודלים לכמה שעובדים בשבילך. קישורי שותפים הם בדרך כלל אופציה נהדרת עבור מוצרים מסוימים או סוגים של מוצרים שהכי סביר להניח שהם משתמשים בהם בקרב אנשים בקהל היעד שלך.

וכמובן, וודא שאתה משתמש במוצר שהמאזינים שלך יכולים לסמוך עליו – זה הקו של שיווק שותפים שבו עדיף לדבר מניסיון ולסקור מוצר או שירות.

במודל ה- CPM

מארח פודקאסט קורא פרסומות עבור מוצר או חברה ומשלם סכום חד פעמי של 1,000 דולר עבור כל פרק שהאזנה לו. המודל הזה עובד הכי טוב כאשר הפודקאסט מקבל עשרות אלפי הורדות לפרק, אבל כמה אתה מקבל תשלום תלוי בסוג המודעות שאתה מציג בתוכנית שלך. ככל שהפודקאסט שלך טוב יותר, כך יותר אנשים מאזינים וכמה שיש לך יותר מאזינים כך יש לך יותר סיכויים להרוויח כסף.

דילוג לתוכן