רשתות נגד יתושים לבית

ppcking.co.il  > תחביבים ופנאי >  רשתות נגד יתושים לבית
0 Comments

יתושים וחרקים נושכים אחרים תמיד יהוו בעיה בעת קמפינג, במיוחד אם קראתם את המדריך שלנו לרשתות היתושים הטובות ביותר שיש. מאמר זה מתאר את השלבים והחומרים הנדרשים לבניית כילה ביתית משלך, בין אם אתה משתמש בה בבית ובין אם באזור החשוף לרמות גבוהות של כילה נגד יתושים.

כילות נגד יתושים פשוטות קלות להתקנה

אך קלות מספיק כדי להכין אותן בעצמכם ולתפוס מעט מקום. היתוש של קוגלן הוא כילה נגד יתושים למי שצריך הגנה נגד יתושים בדרכים, עולה אותה כמות, לא שוקלת כמעט כלום ולא מבזבזת זמן בכיס. יש גם מגוון של כילות נגד יתושים לאוהלים ופעילויות חוץ אחרות.

אני מקווה שכילה היתושים החדשה שלך תשרת אותך טוב במהלך הטיול שלך ותשמור על בטיחותך בלילה

הביאו אותו הביתה והפכו לילות ללא שינה עם עקיצות יתושים לנחלת העבר, או אפילו קחו אותו למסע קמפינג בחוץ וחוו שינה שלווה ללא גירוי של עקיצות כואבות ומגרדות. בין אם אתם מחנכים ובין אם אתם רק רוצים לישון בחוץ בלי שק שינה, כילות נגד יתושים יכולות להיות תוספת נהדרת לאוהל, לציוד הקמפינג ולפעילויות חוצות אחרות. בין אם אתה רק רוצה יתוש – סיאסטה בחינם בגינה, טיול קמפינג או סתם טיול לחוף הים – אתה יכול לעשות את כל זה עם הרבה מקום מתחת לכילה שלך, וזה חשוב. רשת התיבה נגד יתושים מ- Sea Summit זמינה בגרסאות בודדות וכפולות ומציעה פיתרון בטוח ונוח לעקיצות יתושים ועקיצות חרקים אחרות.
כדי לקרוא עוד אודות רשתות נגד יתושים לבית ורשתות לחלונות ניתן לגשת לאתר screenmesh.co.il

כמות הרשתות שאתה צריך תלויה באזור התקרה שבו אתה תולה את היתוש שלך

אתה יכול גם לבחור מיטת קינג סייז המכסה שטח גדול יותר ממיטתך, אך עליך גם להכין לולאה המשמשת לתליית רשתות היתושים מהשמיכה שלך. דוגמא לפיתרון יעיל הוא שילוב של שתי המערכות על ידי דלת הזזה שניתן להשלים עם יתוש ועל ידי החלפת סגירת הבד של המסך בכילה נגד יתושים.

אם אתה כבר משוכנע שאתה צריך לקחת איתך רשת חרקים כלשהי כשאתה נוסע

עיין בהמלצות שלנו למטה לקבלת רשתות היתושים הטובות ביותר לנסיעה. מוצרלה רעים מאוד עבורך, אך אתה עדיין זקוק לגמישות מסוימת בתנועת רשת הראש שאתה מביא איתך. לדוגמה, עדיין תוקפים ידיים ללא רחם, ורשתות בלבד אינן מספיקות הגנה, אז השקיעו בכילה נגד יתושים לבגדיכם. הנה רשימה של דברים שעוברים כשאתה זקוק לכילה נגד יתושים, בין אם עבור עצמך ובין אם עבור חבר או בן משפחה, או אפילו לבית שלך.

אם הפטיו או הסיפון שלכם פתוח ואין על מה לתלות רשתות נגד יתושים

תוכלו לקנות אוהל גדול עם כילות נגד יתושים בצד בחנויות כמו Lowe או Home Depot. אתה יכול להכניס אותו לאוהל, לתלות אותו ממסגרת התקרה מעל המיטה או לחבר אותו לחלון או לדלת.

ניתן להשתמש בכילות נגד יתושים לחלונות, אך הכל תלוי בטעמך ובצרכים שלך לחלונות שלך. רשתות נגד יתושים עם חלונות קבועים הן גם לא יקרות ואיכותיות.

אם הכילה נגד יתושים שלך טיפה יותר עקשנית, נסה את מערכת דוחה החרקים של Kamp Rite. שמור על הפשטות רק עם כמה פריטים כמו סדין אקסל, שק שינה או אפילו ציפית ציפית.

ניתן להגביר את היעילות של הכילה שלך באופן ניכר על ידי טיפול מקדים בחומר ההדברה או בחומר הדברה המתאים

בנוסף לשימוש בכילה, תוכלו ללבוש שרוולים ארוכים, לשהות במקום ממוזג, להשתמש בתרסיסים דוחים, משחזרים או שקעים, ולהתרחק מכל חדר בבית אליו יתושים נכנסים. ניתן להשתמש בכילות נגד יתושים טבעיות בכדי לעצור את היתושים ולהפחית את מספר המחלות המועברות על ידי יתושים בביתכם, כמו מלריה, דנגי, צ'יקונגוניה, קדחת צהובה ומחלות אחרות. חלקם יעילים ביותר ויש לספק אותם כאשר אדם צריך לישון במקום שאינו מקום מגוריו הרגיל.

יתוש נייד פשוט, מתקפל, הוא מוצר זול שעושה את מה שנדרש כדי להרחיק את היתושים. כילה נגד יתושים יכולה להיות שימושית גם אם אתם נוסעים לאזור שורץ יתושים או בטיול קמפינג.

עוצב במיוחד עבור ביתן Southbay, זהו יתוש חלופי שקל להתקנה ומספק את ההגנה שאתה מחפש. זה בעצם אוהל, אך יש לו את הכיסוי העמיד למים שבדרך כלל הייתם מצפים מאוהל רגיל.

שוב

זה שווה לשקול רק אם אתה מתכנן להישאר בחוץ למשך שבוע, אבל אתה יכול לעשות את אותו הדבר עם כילה נגד חלונות. הרשת השחורה מקלה על ראייתם, והרשת הלבנה מרחיקה את החיפושיות. בדרך כלל תוכלו לתלות רשתות נגד יתושים בכל מקום שתמצאו, כמו למשל בביתן או בגינה. כילה נגד יתושים מגנה עליכם מפני יצורים מעצבנים אלה בכך שאינה חוסמת את האור ומשבשת את הנוף הנשקף מהביתן.

דילוג לתוכן