מה זה "לידים חמים"?

ppcking.co.il  > Uncategorized >  מה זה "לידים חמים"?
0 Comments

פוסט זה מסביר כיצד לקחת את רשימת הלידים שלך ולתעדף ולהתאים אישית אותם כך שתדע שהלידים הם לידים חמים.

אם בא לך להפוך לידים קרים ממשפכי מכירה ללידים חמים, קרא את המאמר הזה, המדבר על יצירת ומשיכה של "לידים חמים".

ניתן להגדיר לידים חמים כלקוחות פוטנציאליים בעלי סיכויים טובים לקניה

אנשים שדואגים למותג שלך ומוכנים לקנות בכל עת. במקרה של ליד חם, הם מחפשים את השירות או המוצר שלך ורוצים לחוות איתך חוויות. אתה מאוד מעוניין ועסוק באופן פעיל בעסק שלך, אך לא בהכרח "מנהיגים חמים" במובן זה שהם אנשים ש"מוכנים לקנות "כמו שאתה כרגע.

הדבר העיקרי המבדיל בין לידים קר לבין לידים קרים וחמים

הוא כי לידים חמים מגלים עניין, הם מכירים את המוצר שלך, אך הם פשוט עדיין אינם בעלי ביטחון מלא.

הוא פשוט בעל עניין שמעוניין ללמוד יותר על המוצר או השירות שלהם, אך באמת מורכב רק ממישהו שפרטי הקשר שלך אספת כעת. אמנם לקוחות פוטנציאליים אלו הם בעלי ערך רב יותר מאשר ליד קר, אך הם גם מהווים ליד חם יותר מאשר ליד קר, מכיוון שהם אינם פעילים במסע הדוא"ל כמו ליד חם. סוגים אלה של לידים הם פשוט בעלי עניין המעוניינים ללמוד יותר על המוצרים והשירותים שלך, ולמעשה הם מורכבים ממישהו שאספת כעת את פרטי הקשר שלך. למרות שמובילים מסוג זה חשובים יותר מבחינת ערך שיווקי מאשר לידים חמים, הם עדיין סיכוי יקר הרבה פחות מהליד הקר.

באופן אידיאלי

הלידים החמים האלה יתבררו יום אחד והעסק שלך יהיה בחזית ובמרכז. אם יש לך מודעה חזקה והלקוח הפוטנציאלי שולח לך דף נחיתה ממוטב שמסביר בבירור את המוצר שלך, המשתמש ממלא את הפרטים ויצר איתך קשר, אתה יכול לשלב הפניה עם הפניה חמה, מכיוון שיש לה סיכוי גבוה להמרה . מכירות חמות והפניות מוסמכות מסווגות לפי שני קריטריונים: מודעות חזקות ושיעורי המרה גבוהים.

אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג קווים חמים מיד היא פשוט להביא את המשפך למקום הנכון.

ליד חם

הוא מישהו שיש לו אינטרס במוצר שלך, סומך על העסק שלך ובאמת צריך רק דחיפה קטנה לפני שתקבל החלטה סופית. ליד חם הוא מוביל מוסמך שנשמר ומוכן לבצע רכישה או עסקה אחרת. לידים חמים הם אלו שמעוניינים לקנות אך עדיין לא מוכנים לכך, מכיוון שהם עדיין בשלבים הראשונים של התהליך. הלקוח המתאים לפרופיל הלקוח האידיאלי שלך והצהיר שהוא מוכן לנהל שיחה על רכישת המוצר.

בעולם האימייל לידים חמים הם לידים שפותחים אימייל ועשויים ללחוץ על כמה קישורים, אך לא בהכרח הופכים ללקוח.

כדי שהלידים הקרים שלך יהיו חמים או "qulified"

יש לתחזק אותם בזהירות רבה. אם אתה יודע למצוא לידים חמים, אתה יכול למשוך יותר לקוחות, ובעוד שמגייסים אחרים מבלים את כל זמנם במרדף אחרי הליד החמקמק, אתה יכול למצב את עצמך כדי לזכות כשהם מוכנים למשהו חדש. לידים מוסמכים מבטיחים שהם אידיאליים עבור הלקוח שלכם וגורמים לו להיות מודע למה שהליד צריך ממה שאתה מציע. איסוף המנורות הקרות חוסך זמן עם אנשים שלא היו קונים רציניים מההתחלה.

דילוג לתוכן