לחצן מצוקה בגני ילדים

ppcking.co.il  > משפט וממשל >  לחצן מצוקה בגני ילדים
0 Comments

מערכת האפליקציות ללחצני מצוקה בגני ילדים היא מערכת תקשורת שנועדה לשפר את תוצאות החירום על ידי אפשרות תקשורת בין צוות המטפלים בגן לבין שירותי החירום. לחצן מצוקה בגני ילדים: יש הרבה עניין להשתמש בו בגני ילדים, במיוחד בהקשר של ניהול חירום ותגובה.

במקרה חירום, פשוט לחץ על לחצן המצוקה ושירות החירום יופעל. במקרה חירום, האפליקציה מספקת מידע בזמן אמת על מיקומו של לחצן המצוקה ומיקומו המדויק של גן הילדים .

כאשר לוחצים על לחצן מצוקה

הוא שולח מיד אות למוקד החירום המתריע על שירותי חירום לקבלת עזרה רפואית מצד הרשויות המקומיות. 

מכיוון שלחצן מצוקה בגני ילדים יכול ליהיות ממוקם בכל מקום 

אתה יכול לשים אותו באחד מכיסיך ולשאת אותו איתך. זה גם טוב רעיון שיהיו אנשים במשרד האחורי איתך, מכיוון שהוא יכול להיות מסוגל לשמוע מצבים מסוכנים ולהגיב אליהם לפני שאתה מתמודד איתו. מכיוון שניתן למקם אותו בכל מקום, התראה מבוססת מיקום עובדת הכי טוב כשיש לך מפה של גן הילדים. הבניין והמתקנים החיצוניים שלו. זה כדי לזהות ולסמן את גבולות בנייני  ומתקני החוץ כדי להבטיח שנתוני מיקום מדויקים מועברים למוקד החירום  במקרה חירום.

במקרה של ממש שריפה או אסון, הילדים מובלים למקום בו צוות הבטיחות הציבור מורה להם להכשיר אותם.

להורים יש טופס להיתר תחבורה חירום בחבילת ההרשמה שלהם

כדי לתת ל- CGE אישור לקחת את הילד לשעת חירום מיקום אם הוא לא בטוח ולא יכול לבצע תיקון במכון הטיפול. אם הילד מועבר לחילוץ ומתקשר למספר חירום, ההורים מתבקשים למלא את טופס החירום בטופס ההרשמה. טופס מידע חירום זה מלווה בעותק מלא של נתוני יצירת הקשר לשעת חירום. זה ניתן לעובד החירום הראשון שרואה את ילדך וכאשר אתה מגיע לחדר המיון, וודא שאתה אומר לשירותי החירום את שם הרופא של ילדך.

הוספנו מצלמות אבטחה בגני ילדים ולחצן מצוקה חירום ששולח הודעות למוקד החירום 

יש לנו גם מחשבים מורים ומחשבים אישיים, ותוכל לבדוק אם במחשב שלך יש את סמל כפתור הבהלה כמתואר להלן. כפי שצוין במגש המערכת ובסמל שולחן העבודה, בחר בלחצן הבהלה וחלון קופץ ייפתח והטכנולוגיה תתגייס למקום בטוח.

ניתן למקם את לחצן החירום בכל מקום בביתכם

כדי לעזור לכם להתקשר למוקד החירום בלחיצה על הכפתור. בעזרת כפתורים קשורים, עדיף למקם אותם בהישג יד לאתר שלך, כך שניתן יהיה ללחוץ על הכפתורים בדיסקרטיות. המקום היעיל ביותר ללחוץ על כפתורי הבהלה הוא בדלת הכניסה, כך שתוכלו להתריע בפני שירותי החירום ברגע שתבחינו בתקלה.

כפתורי הבהלה יכולים להיות שימושיים גם אם מחליקים ולא יכולים לצאת מהאמבטיה

במקרה זה, כפתור הבהלה במטבח הוא דרך טובה להתכונן לחירום מסוג זה. ישנן כמה דרכים ללבוש אותן בצורה בטוחה על החגורה שלך, סביב צווארך או על שרוך, כך שלא תדחוף אותם בטעות.

 

 

דילוג לתוכן