היתרונות והחסרונות של החלפת ירך בגישה קדמית

ppcking.co.il  > Uncategorized >  היתרונות והחסרונות של החלפת ירך בגישה קדמית
0 Comments

כעשירית מכלל האוכלוסייה תסבול מבעיות שונות במפרק הירך. הסיבה המרכזית לכך היא שככל שעוברות השנים כך השחיקה של הסחוס גדלה. בשלב מסוים תמצאו את עצמכם במצב שבו המפרק נפגע וכתוצאה מכך עשויות להתעורר כל מיני בעיות. על מנת שתוכלו להחזיר את החיים שלכם למסלולם יהיה עליכם לקבל את הטיפול ההולם ביותר. אם לא תטפלו במצב, תמצאו את עצמכם מתקשים מאוד לבצע פעולות שוטפות. פרופ' רונן דבי, אורתופד מומחה ירך, יסביר לכם את היתרונות ואת החסרונות של החלפת ירך בגישה קדמית. זוהי אחת מדרכי הטיפול האידיאליות ביותר להתמודדות עם בעיות בירך.

מהם היתרונות של החלפת ירך בגישה קדמית?

עבור המנתח היתרון המרכזי בבחירה בגישה הזאת היא הראות האידיאלית. הרי כאשר האורתופד המנתח ניגש מקדימה לירך הוא רואה את הבעיה בצורה ברורה. כל זאת עדיף בהשוואה לגישה הצידית או האחורית שלא מביאות איתן ראות מושלמת. בנוסף לכך עבור המטופל ההחלמה מהניתוח תהיה יותר מהירה, והתוצאות יהיו כאלה שיאפשרו חזרה לשגרה מלאה. כך שאם כבר לבצע ניתוח להחלפת ירך, לפחות תבחרו בדרך הטובה ביותר להתמודדות. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם חוזרים בדיוק אל אותו המצב בעתיד הקרוב או הרחוק.

מהם החסרונות של החלפת ירך בגישה קדמית?

נתחיל ונאמר כי כל עוד הטיפול מתבצע על ידי אורתופד מנוסה כמו פרופ' רונן דבי, החסרונות לא יהיו קיימים. בכל זאת אם האורתופד יודע מה הוא עושה, הוא גם נזהר במקומות שעלולים להיות בעייתיים. אך החיסרון המשמעותי ביותר הוא החשש מפגיעה בשרירים שונים הנמצאים בחלק הקדמי של הירך. בנוסף אם הניתוח לא יתבצע כמו שצריך עלולה להיות פריקה של הירך בשלב מסוים. זוהי הסיבה שבגללה באיכות ובמיומנות של האורתופד אינכם יכולים לקחת סיכונים.

איך לבחור את הגישה הנכונה עבורכם?

כמו שהבנתם קיימות לא מעט גישות לבצע ניתוח החלפת ירך. ישנן גישות חדשות יותר וישנן גישות מסורתיות לביצוע אותו הליך בדיוק. אז איך אפשר לבחור את הגישה שתהיה הכי נכונה לכם? למזלכם אינכם צריכים לבחור את הגישה שתהיה הכי טובה לכם. האורתופד הוא האיש שעליו אתם אמורים לסמוך בעת בחירת הגישה הנכונה לכם. הרי מה שמתאים לאחרים זה לא בהכרח מה שיהיה מתאים גם לכם. לאחר תיאום ציפיות עם האורתופד יהיה ניתן לקבוע איזה גישה הכי מתאימה לכם. כך תוכלו למצוא את עצמכם פותחים דף חדש וחוזרים לשגרה הרגילה.

דילוג לתוכן