איך נוטריון מתרגם מסמכים

ppcking.co.il  > חדשות, מדיה ופרסומים >  איך נוטריון מתרגם מסמכים
0 Comments

אנשים רבים אינם יודעים מי מחזיק בעמדה זו וכתוצאה מכך קיימת תפיסה מוטעית שהם מתרגמים מסמכים. אתה לא צריך, ואם אתה צריך לתרגם או לאשר מסמך, אנחנו יכולים לעשות את זה בשבילך. אם מישהו מתיימר להיות מתרגם, חשוב לבדוק את הפניות של המתרגם.

חותמת השעווה נראית רשמית והיא מיועדת להוכיח כי מי שהגיע למשרד כדי לחתום ולתרגם את המסמך הוא עורך דין, נוטריון או בנוכחות הציבור.

תרגום נוטרין מחייב את המתרגם וסוכנות התרגום לחתום על הצהרה המאשרת כי התרגום נכון וכי המסמך המקורי אמיתי 

לצורך תרגום מוסמך, המתרגם אינו צריך להיות מוסמך. אם המתרגם מאמין שהאיש המיומן איתו הוא עובד הוא נכון ונשבע, הוא יכול לחתום על מה שנחשב כראיה מספקת לעובדה.
על מנת לבדוק עוד מידע בתחום של איך נוטריון מתרגם מסמכים עליך לגשת לאתר rehovot-notary.com

תרגום נוטריוני מוסמך

הוא מסמך שהונפק על ידי סוכנות תרגום מקצועית, המנפיק תעודת נכונות ושלמות מסמך התרגום המאשר כי הצהרות מפורטות אמיתיות, מדויקות ומלאות אם יש וכי האדם המתרגם את המסמך מדבר את שפת המסמך לתרגום שוטף. מתרגם מוסמך (LSP) מספק תרגום מוסמך, חותם ומצרף את האישור. מתרגם יחיד מאשר את תרגומו כעובד בחברת תרגום.

במשך שנים היו נוטריונים הראשונים לתרגם מסמכים

והטביעו את חותמתם הנוטריונית על התרגום המכונה תרגום ציבורי נוטריוני. תרגום נוטריוני מתורגם על ידי מתרגם נוטריוני ומועבר לנוטריון שלישי לצורך אישור חתימת המתרגם. במקרה של שירות תרגום מוסמך, התרגום ניתן על ידי ספק שירותי שפה (LSP).

 

תרגום נוטריוני הוא צורת התרגום הנפוצה והנכונה ביותר. לפני מספר שנים USCIS דרש תרגום נוטריוני של תעודות לידה, אך מועמדים לתרגום להגירה כבר אינם צריכים לתרגם אותם, ולכן די באישור פשוט. USCIS דורש ממך להגיש תרגום מאושר לתמיכה במסמכים שאינם מופקים באנגלית.

כמה דוגמאות למסמכים משפטיים המחייבים תרגום נוטריוני הם תעודות לידה

תעודות נישואין, צווי בית משפט, תמלילי תארים בתיכון ותעודות. אם אחד מהמסמכים הללו מכיל חותם רשמי וחתימה של נוטריון, הם תקפים. בתי ספר עשויים לדרוש אישור נוטריוני של מסמכים בעת הגשת מסמכים כגון תעודות זרות ותעודות בית ספר.

תרגום נוטריון

הוא תרגום של מסמך, כגון תעודת לידה, שנחתם ונחתם על ידי נוטריון. המתרגם חותם על תצהיר המאשר את דיוק התרגום, שנחתם ונחתם על ידי הנוטריון. לאחר שהמתרגם סיים את ההעתקה וחתום נכון על העותקים, הנוטריון יחתום על זהות המתרגם.

תהליך אישור התרגום מתחיל כאשר המתרגם לוקח את תרגומו לנוטריון

המתרגם נשבע שבועת נכונות בכך שהוא חותם על תצהיר בפני נוטריון. תרגום נוטריוני הוא מסמך החתום על ידי המתרגם מול נוטריון המכיל חותמת חוקית המורשית על ידי הממשלה לחתום על התרגום.

במצבים הכוללים מסמכים ממשלתיים, הנוטריון יכול גם לשמש כסוכן לאימות תרגום המסמכים. זה חשוב במיוחד כאשר המסמך מאומת על ידי חוזה בו ציבור נוטריונים עומד כעד רשמי בפני ועדה ממשלתית ומאשר את אימות עבודתם של המתרגמים.

אם נוטריון לא משתמש במשרדו, הנוטריון יאשר את נכונות תרגום המסמך. יש מדינות שאוסרות על שימוש במתרגמים בשיחות עם נוטריונים. הנוטריון יכול לפעול כמתרגם, אך הוא אינו יכול לאשר את תרגומו שלו.

הנוטריון מוסמך על ידי הממשלה לאשר ולפקח על רשמיות משפטיות שונות

כולל תרגומים נוטריוניים. אם נוכח מתרגם מקצועי לתרגם מסמכים, הנוטריון יבקש מהמתרגם להישבע בשבועות של נכונות. תרגומים מתוקשרים נדרשים גם למסמכים שהגיש בית הספר, כגון תעודות זרות והעתקות של בתי ספר תיכוניים.

במקרה של תרגומים נוטריוניים

צד שלישי יוודא כי מי שביצע את העבודה הצהיר כי התרגום בוצע למיטב ידיעתו ונכון. הסמכה מסוג זה נדרשת כאמצעי אבטחה שני ללקוחות פרטיים, מכיוון שאם המידע מתגלה כלא נכון, ניתן להטיל אחריות על המתרגם למסירת אישור כוזב.

פעל לפי הכללים בעבודה עם מתרגם מקצועי. אם אתה זקוק למסמכים מתורגמים, תתבקש לספק הוכחה לכך שאתה משתמש בשירות מוסמך. תצהירים להסמכת המתרגם, תצהירי המתרגם על נייר המכתבים של החברה, מתן הפניות הדרושות ופרטי קשר ושימוש בתכשירים שנקבעו על ידי המדינה.

אם אתה נוטריון שמדבר ביותר משפה אחת, כנראה שביקשת מלקוחות לתרגם מסמכים ולאשר שהם תורגמו כהלכה. בנוסף, הסמכת התרגום מחייבת את המתרגם לחתום על הצהרה כי מדובר בחתימה נכונה של האדם הנוטריוני.

הנוטריון מאשר את דיוק התרגום של החותמים על ידי אימות זהותם והתבוננות בחתימתם. זה יוצר שרשרת אימות ואימות שעליו יכול להסתמך הנמען המאמת את התרגום. מורשי החתימה של RushTranslate חותמים על האישור ומאשרים את העבודה שביצע המתרגם.

חותם המתרגם נוטרין מוסמך נועד אך ורק לשימוש ומאפשר ללקוחות ומעסיקים לזהות את ההפניות שנוספו לקורות חיים

כרטיסי ביקור ומדיניות הסמכה. בנוסף לשילוב השם והשפה של המתרגמים, החותם מכיל הוראות כיצד לוודא את מצב ההסמכה שלהם. כללים אלה חלים על הסמכה, לגליזציה וכפירה של תרגומים.

נוטריון הוא פקיד שמונה על ידי ממשלת המדינה העדה לחתימה על מסמכים ונשבע. נוטריונים ממונים על ידי ממשלת המדינה לפעול כעדים חסרי פניות במגוון עניינים משפטיים שאינם שנויים במחלוקת, כגון חתימה על מסמכי בית משפט ומניעת מרמה ובגידה.

 

דילוג לתוכן