אסטרטגיות אורגניות של מדיה חברתית הן איטיות יותר להשגת מטרות עסקיות מכיוון שהן בחינם ולוקח הרבה זמן, ניסויים וניסיון לעשות את הדבר הנכון. בעזרת אסטרטגיה בתשלום למדיה חברתית תוכלו ליצור קשר עם לקוחות וצופים חדשים. ערוצי שיווק בתשלום כמו מבצעים בתשלום ברשתות החברתיות יכולים לספק את התוצאות השיווקיות הדרושות לך כל עוד אתה משתמש בפלטפורמה המתאימה לקהל היעד שלך.
על ידי מציאת הדבר המתאים לעסק שלך, תוכל להגדיל את ההמרות ואת ההצלחה הכוללת של שיווק תוכן. האם זו הדרך היעילה ביותר להפיק את המרב ממבצעים בתשלום.
מחקר קמפיין חברתי של Castrol Moto Showcases מראה את כוחו של פרסום חברתי בתשלום. חטיבת האופנועים של החברה מבקשת להגדיל את טווח ההגעה והמעורבות שלה עם קהל בצפון אמריקה באמצעות שיווק בתשלום ואורגני ברשתות חברתיות.
תרומות מסובסדות בתשלום מתייחסות לתוכן שחברה משיגה בתשלום חד פעמי או שוטף. תרומות אלה מכוונות לדמוגרפיה ספציפית ומגיעות לקהל רחב יותר מתוכן אורגני.
קידום ברשתות החברתיות
ניתן להשתמש במדיה חברתית גם לספר סיפורי מפתח גם אם זו רק הכרזה. לדוגמא, אם הצוות שלך מפרסם סדרה של פוסטים מועילים בבלוג, אתה יכול להפנות אותם דרך ערוצי המדיה החברתית שלך. לדוגמה, שתף הצעת מחיר מושכת או נתון מושך את העין בפוסט הבא שלך בפייסבוק שמביא את המשתמשים לקרוא את המאמר שלך.
קידום אורגני בגוגל או בפייסבוק?
תוכלו גם להחיל עותקי מודעות ועיצוב מודעות על מסעות הפרסום שלך ברשתות החברתיות. לדוגמה, תוכל להשתמש בנתוני מילות מפתח כדי לשלב תוכן חדש באסטרטגיית החיפוש האורגני שלך. בעוד שפרסום אורגני ו- FB יכול לסייע בבסיס הנוכחות המקוונת שלך כמותג, גישות פרסום בתשלום יכולות לקדם את דור הלידים שלך ולהגביר את המודעות למותג בקרב קבוצות יעד.
דוגמה אופיינית לשילוב בין שתי הגישות שמצאתי היא יצירת פוסט אורגני והקידום הבא באמצעות דוקטורט, כך שאנשים רבים יותר יוכלו לראות ולעסוק בו.
נוכחות במדיה היא חובה!
אתה צריך תמיד לחפש דרכים לשמור על הנוכחות הוקמה שלך ברשתות החברתיות ומודות המותג שלך. אני ממליץ לבדוק קמפיינים חברתיים בתשלום המקדמים תוכן חשוב, דוחות וחדשות והודעות חשובות. לדוגמא, עשיתי זאת על ידי שימוש במודעות טוויטר ממומנות לקידום אירועים עבור חברות סטארט-אפ למימון המונים, כדי לעזור למכור כרטיסים ולהשיג עוקבים.
לדוגמא, אם אתה מוכר חיות מחמד או אביזרים, תוכל לפנות למשתמשי מדיה חברתית שהביעו עניין בחיות מחמד. המאמר הבא בסדרה זו יתמקד בתפקיד התוכן בשיווק ברשתות החברתיות, ולכן זו תחינה לפקוח עיניים.
אתה לא צריך לשלם עבור קמפיין ברשתות חברתיות כדי לשמוע מה אנשים אומרים עליך. שקול פעילויות אורגניות בתשלום ברשתות החברתיות כתמיכה בארבע פעילויות השיווק החשובות ביותר ברשתות החברתיות.
האם שווה לעשות קמפיין ממומן בתשלום?
אתה יכול גם להשתמש בקמפיינים חברתיים בתשלום כדי לחזק את המסר המרכזי שאתה משתף עם פוסטים אורגניים. מדיה חברתית בתשלום יכולה לכלול הודעות דחיפה ופרסומות הממוקדות למגוון גורמים דמוגרפיים והתנהגותיים בהתאם לענף. אם פוסט בעדכון החדשות שלך מכיל תג "ממומן" או "ממומן", הוא נחשב כתרומה חברתית בתשלום.
תיצרו המון תוכן ברשתות החברתיות
דרך נוספת להשתמש במבצעים בתשלום כדי להגדיל את טווח ההגעה והנראות שלך בפייסבוק היא הגדלת פוסטים. פייסבוק אומרת שזו הדרך הקלה ביותר לפרסם בפלטפורמה, ולמרות שהיא דורשת ממך ליצור מודעה נפרדת, פוסטים נוספים דוחפים את התוכן הקיים שלך לעדכוני הקהל שלך ללא פרסום. לדוגמא, אם תפרסם קישור לביוגרפיה האסתטיקאית החדשה שלך באתר שלך והיא זוכה לאינטראקציה אורגנית רבה, ייתכן שתרצה להרחיב אותה ולהנגיש אותה לקהל ספציפי למשך שבועיים.
פרסום בתשלום ופוסטים מוגדלים יכולים להיות שימושיים להרחבת טווח ההגעה של העוקבים הנוכחיים שלך, אך הם אינם בונים שום סוג של נוכחות ברשתות החברתיות, לא בונים קשרים, או מציגים את העסק, האישיות או התרבות שלך.
כדאי לכם לשקול ללמוד קורסים אונליין שיעזרו לכם לממש את הכישרון שלכם.
פרסום ממומן ברשתות החברתיות
יש לך גם אפשרות להגדיל את ההודעות הקיימות על ציר הזמן שלך, כך שאם יש לך פוסטים שמקבלים מעורבות ברוב אתרי המדיה החברתית האחרים שלך, מומלץ להגדיל אותם כדי לקבל תוצאות טובות יותר. פוסט מוגבר הוא פוסט שדוחף יותר לעדכון החדשות של אנשים שאוהבים את האתר שלך, את החברים שלהם ואת האנשים שאליהם מיקדת בהתאם למיקום, גיל, מין ותחומי עניין. עכשיו, לאחר שסיקרנו את היסודות של מדיה חברתית אורגנית בתשלום, אנו בוחנים מקרוב את המדיה החברתית האורגנית. כולנו חולקים את הקטע שלנו כיצד להשתמש במנהל המודעות של פייסבוק כדי לחזק. בחלק זה אנו מתעמקים בערך הפוסטים האורגניים ובסוגי התוכן שתוכלו לשתף.
פלטפורמות מומולצות לקידום
אנו גם חולקים טיפים ושיטות עבודה מומלצות לפרסום תוכן חברתי אורגני. נסה להפעיל את אותן מודעות חברתיות בתשלום בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין, יוטיוב וכל פלטפורמה אחרת שהכי הגיונית לעסק שלך. ואם לא, בדוק את האינפוגרפיקה שלנו משנת 2020, המפרטת אילו קהלים בכל דורות המדיה החברתית צופים, מגלים וקונים.
למה לבנות קהל עוקבים נאמן?
אם תנצל את הפוטנציאל הזה תמצא קהל שמעולם לא ידעת שהוא חסר. טווח הגעה אורגני ברשתות החברתיות מתייחס למספר האנשים שנתקלים בהודעות שלך באמצעות תפוצה מוגברת. אלה האנשים שבמקרה נמצאים בטוויטר כשאתה מפרסם על המכירות שלך ורואה אותם.
במקרה של פייסבוק, בממוצע, רק 2% מהעוקבים נחשפים לפוסטים האורגניים שלך. פלטפורמות חברתיות כמו פייסבוק משתמשות באלגוריתמים כדי למנוע מהודעות עסקיות להציף הזנות של אנשים, וכך להגביל את הטווח האורגני שהיה לנו אחרת.
כיום, חברות צריכות להשלים קצת כסף כדי לקבל את ההודעות שלהם מול יותר מקומץ העוקבים שלהן. במהלך השנים, המדיה החברתית ביצעה כמה שינויים באופן שבו אנשים רואים פוסטים בחברה כדי להראות שהם לא מודעות.
שיווק קורסים אונליין
חברות ומותגים מודרניים הפכו את פרסום המדיה החברתית לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלהם. אך כמו כל פתרון שיווקי דיגיטלי אחר, הוא מביא אתגרים משלו. כאשר הרשתות החברתיות גדלות ומתפתחות, זה יכול להיות קשה לעמוד במגמות והשינויים הנלווים.
תגובות אחרונות