פרסום הוא תקשורת שנועדה ליידע, לחנך, לשכנע ולהזכיר לאנשים על המוצר או העסק שלך. חלק גדול מהשיווק הוא לגרום לעסק שלך לבלוט מהקהל. הדרך הטובה ביותר לפרסם את העסק הקטן שלך תלויה בסוג העסק שבו אתה נמצא ובמוצר או השירות שאתה מקדם. אם העסק שלך חדש, אולי אינך יודע איך לפרסם את העסק שלך כדי להוציא את שמך.
על מנת לקדם את העסק הקטן שלך ולהפיק את המרב מתקציב השיווק שלך
אתה צריך אסטרטגיות פרסום ושיווק חכמות כדי למשוך את תשומת הלב של הלקוחות שלך. כדי להתבלט מהמתחרים ולמצוא דרכים למשוך את תשומת הלב של הלקוחות המקומיים שלך, עקוב אחר המדריך הזה, המציע תשע אסטרטגיות שיווק שונות.
שיתוף פעולה עם משפיענים מקומיים הופך לאסטרטגיית שיווק נפוצה יותר ויותר
שיתוף פעולה עם המשפיענים הנכונים יכול להגביר את המודעות למותג שלך על ידי הצגת המוצרים שלך מול מספר רב של לקוחות פוטנציאליים. טקטיקה זו יכולה לעזור לך להגיע לקהל חדש לגמרי כאשר אתה והשותפים שלך מדברים על המשפך השיווקי שלך.
גם אם העסק שלך
הוא מקוון בעיקרו, שקול להוסיף רשתות לטקטיקות השיווק שלך. ערוצי שיווק במדיה חברתית כמו פייסבוק ולינקדאין הם דרכים פופולריות ליצירת קשר עם לקוחות ובעלי עסקים מקומיים אחרים. בנוסף לשיטות קידום עסקים מוכחות, עליית המדיה החברתית יצרה הזדמנויות שיווקיות רבות. שיווק תוכן, שיווק וידאו ושיווק ברשתות חברתיות יכולים לשמש כחלק מקידום העסק שלך.
כדי להצליח, יש לשלב את הפרסום עם כלי שיווק ואלמנטים עסקיים אחרים. בעוד ששיווק ופרסום מקוונים חיוניים לניהול עסק כיום, זה לא אומר שאתה צריך להתעלם מכלי שיווק מסורתיים. אנו יודעים שלבעלי עסקים קטנים אין הרבה זמן פנוי להשקיע בשיווק דיגיטלי, אז שקול להשתמש באוטומציה שיווקית כדי לייעל את התהליך.
אם אין לך את הכספים לממן את ההתרחבות השיווקית והתפעולית שלך
הנה כמה דרכים לשווק את העסק שלך עם מעט כסף או ללא כסף. למידע נוסף על איך להשתמש בפייסבוק כדי לשווק את העסק שלך, עיין בפוסט שלנו 22 טיפים לשיווק בפייסבוק לעסקים קטנים בתקציב.
רעיונות השיווק החינמיים והזולים הללו מוכיחים שקידום עסק קטן הוא יותר מהשקעה במודעות פייסבוק. במקום לשלם למשפיענים כדי לדבר על המוצר שלך, רעיון שיווקי זול הוא להציע להם מוצר בחינם.
פריטי קידום מכירות פריטי קידום מכירות הם מוצרים נוספים שעסקים קטנים יכולים לרכוש כדי לקדם את המותג שלהם. עסקים קטנים יכולים למכור פריטי קידום מכירות למטרות רווח על ידי יצירת הכנסה נוספת תוך קידום המותג שלהם.
מסטארט-אפים ועד ענקיות, חברות משקיעות בפריטי קידום מכירות כי הן זולות וטובות בלמשוך את תשומת הלב של העוברים והשבים. עסקים, ללא קשר לצורה או גודל, זקוקים לפריטי קידום מכירות כדי למשוך תשומת לב ולהעביר את המסר העסקי שלהם.
שיווק עוסק במציאת לקוחות אידיאליים ושיתוף מידע על איך לשפר את חייהם. תוכנית שיווקית מתארת בבירור כיצד תגיע ללקוחות האידיאליים שלך על ידי יישום יעיל של אסטרטגיית השיווק שלך.
למידע נוסף על מחברות ממותגות ומוצרי פרסום מומלצים לעסקים באפשרותך להעיף מבט ב- giveaway.co.il
אם אתה עדיין לא בטוח איזה כיוון
הוא אידיאלי עבור העסק שלך, סיעור מוחות של הרעיונות שלך בתבנית תוכנית שיווק זו. בין אם אתה נאבק עם תקציב מוגבל, מגבלות זמן שנגרמו על ידי צוות קטן, או אפילו חוסר כיוון, תוכנית שיווקית המתאימה לעסק שלך יכולה לעזור לך ככל שתגדל. התחל עם טיפים פשוטים תחילה, כמו התנדבות בקהילה שלך, פתיחת תוכנית הפניות או הגשת בקשה לעסק שלך ב-Yelp. עכשיו זה הזמן המושלם לנצל את הטרנדים הגדלים ולפרסם את העסק שלך.
כנראה שיש לך עוד דרך ארוכה לעשות כדי לבנות את הנוכחות המקוונת שלך, אבל לכל צעד שתוכל לנקוט תהיה השפעה עצומה על העסק שלך.
למידע נוסף בתחום של עטים ממותגים באפשרותך לגלוש לאתר giveaway.co.il
על ידי הגדרת חשבון Google לעסק שלי
תוכל להרחיב את טווח ההגעה שלך עם פרסום חינם ולהפוך את העסק שלך לגלוי יותר בחיפושים מקוונים. בעת בניית האתר שלך, הקפד להשתמש ב-Google Analytics או ב- HubSpot Marketing Free (שניהם מוצרים בחינם) כדי שתוכל לעקוב בקלות אחר מי צופה באתר שלך.
אם יש לך חנות מסחר אלקטרוני
קל יותר להתחיל אסטרטגיית מכירה מרובת ערוצים כדי לקדם את המוצרים שלך במספר פלטפורמות. לא כל השווקים זהים, ולחלקם יש מודלים עסקיים שונים מאוד. ישנם מנגנונים רבים באינטרנט ובאופן לא מקוון לקידום העסק שלך, כגון מדיה חברתית, פרסום, מפה לאוזן ופרסום חוצות, חלקם יקרים יותר מאחרים. אם יש לך עסק לא מקוון משגשג, אתה לא זר לשיווק.
כיזם, נוכחות בקהילה המקומית היא המפתח לקידום העסק שלך. גם אם אנשים לא יבצעו רכישה מיידית, הם יכולים לעשות לייק ולשתף את העסק שלך. אם אתה לא מקדם מוצר, במיוחד חדש, המוצר כנראה לא יזכה לתשומת לב רבה.
למרות הדומיננטיות של המדיה הדיגיטלית כיום
שליחת גלויות, פליירים, מכתבים או סוגים אחרים של דואר היא עדיין דרך יעילה מאוד לקדם את העסק שלך ללקוחות הישירים שלך. זה בתורו ייתן למוצר שלך את הקידום שאתה רוצה, ובסופו של דבר יותר ערך עבורך. זה בסופו של דבר יבנה נאמנות לקוחות למוצר שלך; לפיכך, זה יעזור לך ליצור לידים לטווח ארוך.
על מנת לשמוע פרטים מורחבים בנושא של מוצרי פרסום מומלצים לעסקים ומוצרי פרסום כדאי לבדוק כאן: giveaway.co.il
מצא חברה עם קהל יעד דומה אך עם מוצר נוסף. עם תקציב מוגבל, אתה יכול למקד ללקוחות ספציפיים על סמך הגיל, המגדר, ההשכלה ותחומי העניין הדומים שלהם בקטגוריות מוצרים/שירותים.
לא משנה כמה קטן התקציב שלך או איך תבחר להקצות אותו
הקדשת חלק מהוצאות הפרסום שלך לקידום באינטרנט היא צעד חכם. טקטיקות שיווק נפוצות של משפיענים כוללות כתיבת פוסט בבלוג על המוצר שלך, פרסום תוכן במדיה חברתית על ידי סקירה או הצגת המוצר שלך, או דיון על המוצר שלך באירוע.
תגובות אחרונות