מה זה PPC ואיך זה קשור לקידום העסק?
PPC (או בתרגום ישיר לעברית תשלום לפי קליק) הוא קיצור של pay per click, כלומר המפרסם משלם רק כאשר לוחצים על המודעה. סוג פרסום זה מאפשר לעסקים לשלם כדי שהמודעות שלהם יופיעו במנוע חיפוש מקוון.
ברוב המקרים כשאומרים "PPC" מתכוונים פשוט לפרסום ממומן ברשתות (לרוב פייסבוק או גוגל)
בשורה התחתונה, המטרה של פרסום PPC היא להביא לקוחות שמחפשים את המוצר או השירות שלך.
מודעות PPC הן הצורה הנפוצה ביותר של פרסום מקוון. הסיבה לכך היא שבסופו של דבר, למרות שבמקרים רבים אנחנו משלמים על הפרסום על פי חשיפה, המדד המרכזי שלנו הוא כמה אנשים הקליקו על הקישור.
מהו פרסום בחיפוש בתשלום וכיצד הוא משפר את השיווק של העסק שלך?
PPC הוא מונח המתייחס לאסטרטגיית השיווק של תשלום עבור פרסום במנועי חיפוש (גוגל, פייסבוק, בינג, יאהו) ואתרים אחרים.
זה סוג של שיווק דיגיטלי שיכול להיות יעיל מאוד לעסקים. הוא מאפשר לחברות לפרסם את המוצרים והשירותים שלהן ישירות ללקוחותיהן. מודעות PPC מוצגות בדרך כלל בחלק העליון או בצד של דפי תוצאות מנועי החיפוש, כך שהן זוכות לחשיפה רבה יותר מאשר רישומים אורגניים.
המטרה של פרסום PPC היא לייצר יותר לידים ומכירות עבור העסק שלך.
PPC הוא סוג של פרסום מקוון המבוסס על תהליך הגשת ההצעות. המשמעות היא שמפרסמים משלמים על כל קליק על המודעות שלהם. ניתן לראות זאת כהשקעה, כי ככל שהם יקבלו יותר קליקים, כך הם ירוויחו יותר בתמורה.
הסוגים הנפוצים ביותר של PPC הם שיווק במנועי חיפוש ושיווק במדיה חברתית. הראשון מורכב ממודעות המופיעות בדפי תוצאות של מנועי החיפוש, בעוד שהאחרון מורכב ממודעות המופיעות ברשתות מדיה חברתיות כמו פייסבוק או טוויטר.
פרסום בחיפוש בתשלום הוא סוג של פרסום מקוון שבו מפרסמים משלמים על כל קליק על המודעות שלהם. ככל שהם יקבלו יותר קליקים, כך הם ירוויחו יותר בתמורה.
הגדרת חשבון PPC ומבוא לתהליך יצירת המודעות
תהליך יצירת המודעות מתחיל בהגדרת חשבון ב-Google Ads Manager. לאחר מכן המפרסם בוחר את סוג המודעה שברצונו ליצור, כמו גם את המיקום והשפה שלה. לאחר מכן, הם יכולים לבחור מתוך רשימה של מילות מפתח כדי למקד ללקוחות שמחפשים את המוצרים או השירותים שלהם. לאחר מכן הם יוכלו לבחור כמה הם רוצים לגבות עבור כל קליק על המודעה, ולהגדיר תקציב לקמפיין. לבסוף, הם יכולים לסקור את מסע הפרסום שלהם לפני השקתו בשידור חי בדף התוצאות של מנוע החיפוש של גוגל (SERP).
PPC Outreach וטיפים לאופטימיזציה לעסקים קטנים יותר
בחלק זה, נדון בחשיבות של PPC וכיצד היא קשורה לשיווק העסק שלך.
1) התמקד בקהל היעד שלך – דרך טובה להתחיל עם שיווק מסוג זה היא על ידי מיקוד לקהל ספציפי שלדעתך יתעניין במוצרים או בשירותים שלך. זה יעזור לך לצמצם את ההיקף שלך כדי שתוכל להתמקד יותר במה שהכי חשוב לעסק שלך.
2) צור תקציב – הקצאת תקציב לשיווק תעזור לך להישאר מחויב למה שאתה עושה מבלי לבזבז יותר מדי בתהליך. זה גם יכול לעזור לך להגדיר לעצמך יעדים ריאליים שיקלו על זה
תגובות אחרונות