כיצד
לערוך סרטון עבור העסק הקטן שלך: מדריך מקיף
הקדמה:
אם אתה מנהל עסק קטן, תוכן הווידאו שלך הוא חלק חיוני מאסטרטגיית השיווק שלך. אתה
רוצה ליצור סרטונים מושכים ועוזרים לאנשים ללמוד על המותג שלך. לכן חשוב שיהיה
מדריך מקיף כיצד לערוך סרטון עבור העסק הקטן שלך. מדריך זה יראה לך כיצד לוודא
שהסרטונים שלך יעילים ובמחיר סביר כאחד.
כיצד
לערוך סרטון עבור העסק הקטן שלך.
הצעד
הראשון בעריכת סרטון עבור העסק הקטן שלך הוא לבחור את תוכנית המשחק הנכונה. זה
יכלול החלטה לאיזה סוג עסק אתה רוצה ליצור סרטון, וכמה זמן וכסף אתה רוצה להשקיע
ביצירת הסרטון. בנוסף, עליך לבחור את המצלמה והתאורה הנכונים. בחר מצלמה מתאימה אם
העסק שלך מצולם בתוך הבית או בחוץ, בהתאם לסוג הסביבה שבה הסרטון שלך ישמש. הקפד
לקחת ערכת תאורה טובה אם העסק שלך צולם באור שמש בהיר או בלילה.
השלב
הבא הוא להחליט כמה זמן וכסף אתה רוצה להשקיע ביצירת הסרטון. אם אתה מתכנן ליצור
רק סרטון אחד או שניים עבור העסק הקטן שלך, ייתכן שלא יהיה צורך להשקיע בציוד
באיכות גבוהה. עם זאת, אם אתה רוצה ליצור עשרות סרטונים עבור העסק הקטן שלך, אז
שווה להשקיע בציוד טוב יותר כדי שכל סרטון ייראה נהדר ויצולם בצורה חלקה.
לבסוף,
חשוב לבחור את האודיו המתאים לסרטוני העסק הקטן שלך. בחר רצועת שמע שנשמעת מקצועית
ומתאימה לגוון הצילומים שלך. כמו בכל טכנולוגיה חדשה, שמור על קטעי בדיקה והקלטות
סופיות טריות על ידי שימוש בתוכנה כמו Adobe
Audition או GarageBand כדי לבדוק רצועות אודיו שונות לפני העלאתן לזרם החי או למוצר
הווידאו הערוך הסופי.
עריכת
סרטון עבור העסק הקטן שלך.
כשמתכננים
סרטון לעסק הקטן שלכם, חשוב לבחור באורך הנכון. סרטון קצר יכול לשמש כדי לספר
אנקדוטה או להציג מוצר חדש, בעוד סרטון ארוך יכול לשמש כדי להציג את הסיפור של
החברה שלך בצורה מעמיקה יותר.
טוב תעשה אם תעזר בחברה מקצועית שעורכת סרטוני תדמית לעסק קטן וגם סרטוני לוגו כמו
לדוגמה חברת BIZBUZZ קידום ושיווק
לעסקים קטנים.
בחר
את התוכן הנכון.
שמור
על הסרטונים שלך באיכות גבוהה ורלוונטיים לנושא שלך. אם אתה רוצה שאנשים ילמדו על
המוצר או השירות שלך, התמקד בתוכן מעניין ומרתק שישאיר אותם מעוניינים לצפות
בסרטון שלך.
בחר
את התגים הנכונים.
התגים
שיעזרו לך לשווק ולקדם את הסרטון שלך כוללים: "עסק קטן", "שיווק
וידאו" ו"הדרכות".
בחר
את פורמט התמונה הנכון.
בחירה
בפורמט התמונה הנכון יכולה לעזור לוודא שהסרטונים שלך נראים נהדר במכשירים שונים
כגון מצלמות טלפון או טלוויזיות. אתה יכול להשתמש בפורמטים כמו HD (בהגדרה גבוהה) או
360 מעלות (מה שהופך את התמונה), וודא שכל הסרטונים שלך יהיו חדים וברורים בכל
מכשיר שאתה בוחר לצפות בהם!
טיפים
לעריכת סרטון כמו מקצוען.
כשזה
מגיע לעריכת סרטון עבור העסק הקטן שלך, יש כמה דברים שאתה צריך לזכור. בחר את
הגרפיקה הנכונה שתעביר את המסר שלך ביעילות ותציג את הערכים הייחודיים של העסק
שלך. ודא שהסרטונים שלך קלים לצפייה והבנה, והשתמש בערכי הפקה באיכות גבוהה.
קרא כאן אם אתה צריך טיפים נוספים על עריכת
וידיאו ומצגות לאירועים
גם.
בחר
את האנימציה הנכונה.
הסרטונים
שלך צריכים להיות מונפשים בצורה מושכת ויזואלית וקל לעקוב אחריהם. השתמש בחיתוכים,
מעברים וזוויות מצלמה ממוקמים היטב כדי להעביר את ההתרגשות של הסיפור העסקי שלך.
הקפד לכלול אפקטים קוליים שנותנים את הטון לסרטון שלך וללכוד את התחושה של להיות
במצלמה.
בחר
את הצליל הנכון.
בכל
הנוגע לסאונד, הקפידו לבחור מיקס מתאים שיתאים לרגשות שאתם רוצים שהצופים שלכם
ירגישו במהלך הסרטונים שלכם. השתמש בקריינות ברורות וברצועות מוזיקה שלא גוברים על
שאר רכיבי האודיו בסרטון שלך. אתה גם רוצה לשקול לשכור מהנדס סאונד טוב שיוכל
ליצור סרטונים בעלי צליל מקצועי עם מעט מאמץ מצידך.
בחר
את הנושא הנכון.
אחד
ההיבטים החשובים ביותר ביצירת סרטונים מוצלחים לעסקים קטנים הוא בחירת נושא חזק
שייצג אותם היטב בכל הז'אנרים או הפלטפורמות (פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם וכו').
מצא ביטוי או תמונה קליטים המשויכים למה שאתה עושה והשתמש בו בכל הסרטונים שלך (או
אפילו בתור לוגו). הצופים שלך יעריכו שמאחוריהם מותג שניתן לזהות בקלות בעת צפייה
בתוכן האהוב עליהם!
סיכום
עריכת
סרטון עבור העסק הקטן שלך יכולה להיות משימה חשובה שיכולה לעזור להגדיל את המכירות
ולשפר את חווית הלקוח. על ידי בחירת האורך, התוכן, פורמט התמונה והסאונד הנכונים,
תוכלו להפיק סרטון וידאו איכותי שיפנה לקהל שלכם. עם זאת, חשוב להקדיש זמן לתרגול
עריכה לפני שתתחיל למכור מוצרים בשווקים פופולריים. על ידי ביצוע העצות האלה, תוכל
ליצור סרטון מוצלח עבור העסק הקטן שלך.
תגובות אחרונות