שמות דומיינים ותיקים (פרימיום) משפרים את קידום האתר, הם קלים לזכירה, מתאימים מאוד למכירת מוצרים ושירותים ולכל סוג של פרסום מקוון וכאמור מתברגים טוב יותר בדירוגי החיפוש של גוגל. מומלץ להשקיע זמן ומאמץ כדי להרוויח מהתכונות הללו שהינן בעלות ערך שיווקי גבוה עבורך כחברה או כאדם פרטי, גם אם הן יקרות יותר בהשווא הלפתרונות אחרים.
בעלי עסקים מעדיפים לעבוד עם חברות אמינות שיש להן דומיינים מובחרים עם שמות קצרים
בלתי נשכחים וארוכים, במיוחד כשמדובר בעסקים מקוונים. שמות דומיין פרימיום הינם בעלי ערך מכיוון שהם משתמשים במילות מפתח פופולריות ומוכרות לצורך מיתוג ושיווק טוב יותר. אותו דבר לגבי דומיינים מובחרים, אך הם מגבילים את הלקוחות הפוטנציאליים מלראות מה הדומיין שלך מיוחד ומה הם רואים כאשר חברות גדולות ומצליחות אחרות משתמשות בשמות דומיין פרימיום.
שמות דומיינים פרימיום יכולים לשמש כלי שיווק ומיתוג מקוון רב עוצמה לעסק שלך
אחת הדרכים החשובות ביותר בה שמות דומיין פרימיום נהנים מצמיחת האתר היא באמצעות השפעה על דירוג מנועי החיפוש. מכיוון שגוגל מתייחסת לכל הדומיינים והתוספים באופן שווה, היתרון הוא שאתה יכול לקנות דומיין פרימיום כדי להביא יותר תנועה לאתר שלך.
כאשר אתה קונה דומיין פרימיום לעסק המקוון שלך אתה משקיע בכתובת אינטרנט בלתי נשכחת ואינטואיטיבית המאפשרת לחברה שלך לקבל סמכות בקטגוריה העסקית שאליה אתה משתייך ושוק היעד שאתה משרת
שמות דומיין פרימיום יכולים לעשות הבדל גדול במיתוג העסק שלך ושיווק מקוון. שם הדומיין הפרימיום הנכון יכול לתרום רבות לבניית נוכחות מקוונת חזקה עבור המותג שלך.
מנקודת מבט שיווקית שם הדומיין הנכון יכול להיות כלי רב עוצמה להנחות לקוח פוטנציאלי לאתר וליצור זיהוי שם למותג
לדוגמה, שמות דומיינים כמו www.tutorialsonline יכולים למשוך קישורים נכנסים עדכניים ולתת לאתר שלך דחיפה גדולה של קידום אתרים. אם אתה רוצה להיות מוביל בשוק ולבנות סמכות, אתה יכול להתחיל לסווג את עצמך על ידי הגדרת שמות דומיינים למילות מפתח ספציפיות לענף.
שמות דומיינים פרימיום שנרכשו אסטרטגית הם בעלי פוטנציאל מיתוג
שיווק והשקעה להגיע למיליוני משתמשי אינטרנט. המשמעות היא שאתרים עם שמות דומיינים איכותיים ומסומנים למשוך יותר קליקים, אחרים סומכים עליהם ומובילים לצמיחה עסקית. לשמות דומיין פרימיום המשלבים תוכן ומידע רלוונטיים יש יתרון גדול בעת יצירת קישורים, מכיוון שרוב האתרים מעדיפים קישורים לאתרים עם שמות דומיין קצרים ואותנטיים.
דומיין פרימיום לא רק מגן על המותג שלך וגורם לך להיראות מקצועי;
הוא גם משפר את דירוגי מנועי החיפוש ומייצר תנועה. זהו נכס וירטואלי הנוטה לצמוח בערך לאורך זמן. לעתים קרובות, רכישת שם דומיין פרימיום היא הדרך היחידה להשיג שם עסק בעל ערך ממילון סחיר ביותר של שמות גנריים שנרשם במשך זמן רב. תחומים רבים רשומים מדי יום, ובעשרים השנים האחרונות היו כמה מהשמות הגנריים הניתנים לשיווק.
קיימת אפשרות חזקה שכאשר תחשוב על מילות מפתח פרימיום פוטנציאליות יהיו זמינות כתוספי דומיין חדשים כגון אתר חנות טכנולוגיה
שטח מקוון, עיתונות מהנה וכו '. הרשמים שומרים את השמות המובילים לתוספים אלה, ולרשמים עצמם יש את רובם זמינים.
אם בכוונתך לבנות אתר בעל תנועה רבה כגון חנות מסחר אלקטרוני או עסק מקוון שמייצר הכנסות משמעותיות
מחיר דומיין גבוה בטווח הארוך עשוי להיות כדאי. שמות אלה נקלטים לרוב בתוך כשנה על ידי רשמי דומיינים מוקדמים שמוכנים להיפרד מהם במחיר הנכון. אתה יכול לקבל עסקה טובה יותר על ידי ידיעת מה מהווה שם דומיין באיכות גבוהה ולוקח את הזמן להעריך את ערך השם הספציפי שאתה מחפש.
לעוד מידע בנושא של יתרונות של דומיין פרימיום לקידום האתר עליך לגלוש לאתר
אין מערכת אוטומטית למוכרים להעריך דומיינים על סמך השם או מילות המפתח של הדומיין
גם אם לחברה יש סימן מסחרי או שהגישה תביעה על השם. אם דומיין משתמש בשם מותג, הוא יכול להעלות את המחיר שלו, במיוחד אם הוא ארוך. מסיבה זו נראה שדומיינים מסוימים זמינים לרישום, אך אם מסתכלים על הדומיין עצמו, המחיר שלו גבוה יותר מאשר שם סטנדרטי עם אותו סיומת.
סיפור חיובי זה אומר ששמות דומיינים מובילים במנועי החיפוש מקבלים דירוג עמודים גבוה יותר
מה שמביא יותר תנועה אורגנית לאתר שלך. אם מילת מפתח מופיעה באתר שלך, שם הדומיין היוקרתי והקצר שלך וידידותי למילות מפתח יתאים למונח החיפוש. זה ישיר, כלומר אנשים מקלידים את שם הדומיין היוקרתי שלהם בשורת כתובת האתר ומשתמשים במנוע חיפוש מיוחד לחיפוש מילת המפתח.
בהתחשב במחסור הנוכחי בשמות דומיינים קיימא
אתה עלול להתפתות להשקיע בשם תחום ארוך, אך תחומים ארוכים עלולים להזיק לעסק שלך מכיוון שהם אינם נראים אמינים ואמינים ללקוחות פוטנציאליים. כשמדובר במדיה חברתית, אנשים רבים משתמשים בכלים לקיצור כתובות אתרים המשמשות להסוות שם הדומיין בפועל כדי למנוע מאנשים לשים לב למותג שלך.
במקרים מסוימים, חברה חדשה שנוצרה עשויה לרצות לרכוש דומיין קיים התואם את שמו או את שמו של אחד מהמוצרים או השירותים שלה. בהתאם לבעלים ולמחיר שקונים פוטנציאליים מוכנים לשלם, הדומיין עשוי לקבל פרמיה.
נכון שאלגוריתם ה- EMD (Domain Match Exact) של Google מתעדכן כל הזמן כדי למזער את היתרון היחיד של דירוג דומיינים בהתאמה מדויקת על פני דומיינים עתירי מילות מפתח.
מקור נוסף לשמות דומיין פרימיום (בחו"ל): domain.com
תגובות אחרונות