
במדריך למתחילים זה, ננקוט בכמה צעדים פשוטים שיעזרו לך להפוך את מסע הפרסום שלך בפייסבוק ליעיל ואפקטיבי יותר. במדריך זה אסביר שלב אחר שלב כיצד להגדיר את קמפיין הפרסום שלי בפייסבוק להגדלת המכירות עבור החברה שלי. כשאתה יוצר קמפיין מודעות בפייסבוק, אחד הדברים הראשונים שאתה צריך להחליט הוא יעד המודעה שלך.
בעת יצירת המודעה שלך
יש לך אפשרות לבחור בעמוד העסקי שלך בפייסבוק או בחשבון האינסטגרם שלך, שם תוצג בפניך המודעה. מודעות פייסבוק מאפשרות לכם לבחור את מגוון הדירוגים שתבחרו, כך שאם ההודעה שלכם ממומנת על ידי פייסבוק כך שתהיה לה אפשרות מיקום, אז פייסבוק תתן חסות גם לה. לאחר שיצרת את המודעה הממומנת שלך בפייסבוק, תוכל לבחור אם ברצונך לראות אותה בדף הפייסבוק של הקהל שלך, ואם כן, היכן.
בהתאם למטרות הפרסום שלך
מודעות פייסבוק עשויות להיות בחירה טובה יותר ממודעות ממומנות בפייסבוק, אך אם ברצונך לפנות למשתמשים על סמך התנהגותם, ייתכן שתצטרך להשתמש במודעת פייסבוק במקום בפוסט ממומן . כדי לקבל מבט מפורט יותר על פרסום בפלטפורמה, אנו ממליצים ללמוד יותר על הנדרש לקמפיין מודעות מצליח באינסטגרם ולוודא שפורמט המודעה מתאים לכם. בעזרת דוגמה בחסות פייסבוק, גילינו אם הצבת הפיד שלך בפייסבוק באינסטגרם מתאימה ביותר לעסק שלך ולמוצר שלך. אסטרטגיית הפרסום של פייסבוק ברורה, ולמדנו שמיקום בפייסבוק ובאינסטגרם עובד טוב כל עוד פורמטי המודעות שלך נכונים.
לפני שתלמד כיצד למצוא מודעות ממומנות בפייסבוק, חשוב להבין מדוע החברה שלך צריכה לשלם עבור שימוש במודעה ממומנת, על פי פייסבוק.
התבוננות בדוגמאות טובות למודעות בפייסבוק
היא אחת הדרכים המהירות ללמוד על פרסום בפייסבוק, אך אם ברצונך אפשרות יעד מפורטת יותר, תוכל ליצור בעצמך. מודעה זו מייצרת פוסט מוגבר באמצעות פוסט קיים שכבר שותף בדף הפייסבוק שלך. התמונה במודעה נוצרת מתמונה של פוסט בוסט בפייסבוק, עם קישור חזרה לפוסט המקורי של ההודעה המגבירה.
אם אתה רק מתחיל עם פייסבוק
הוספות ממומנות, אתה יכול ליצור מסע פרסום משלך בפייסבוק בכמה לחיצות בלבד. ניתן ליצור מודעות פייסבוק באמצעות פלטפורמה ליצירת מודעות בשם Ads Manager, אך אתה זקוק לדף עסקי של פייסבוק כדי להשתמש בהן. אם כבר יש לך את עמוד החברה שלך בפייסבוק, עבור למנהל מודעות פייסבוק או מנהל העסקים כדי ליצור קמפיין מודעות בפייסבוק. למד כיצד להגדיר כאן כאן, ולמידע נוסף על סוגי הפרסום השונים הזמינים בפייסבוק לחץ כאן.
ניתן ליצור, לנהל וליצור מודעות פייסבוק באמצעות פוסטים ממומנים בפייסבוק ופרסום אתרים ייעודי, המכונים מנהלי עסקים. כדי להתחיל פוסט ממומן או ליצור דוח על מיקום מודעה, עבור אל מנהל המודעות של פייסבוק כדי להפעיל אותו.
בכדי לקרוא עוד מידע על זה מה פרסום ממומן בפייסבוק? מומלץ לבדוק ב- kratza.co.il
אם אין לך ניסיון פרסומי בפייסבוק
עבור אל מנהל המודעות של פייסבוק וקבע יעד קמפיין הגיוני להגדיל את יעדי ההודעה שלך. לחץ על הכפתור הירוק "צור" כדי ליצור מודעה עבור הפוסט הממומן שלך או מנהל העסקים שלך בפלטפורמת הפרסום של פייסבוק. אם אינך יכול לקבל את אישור המודעה שלך על ידי פייסבוק או גוגל, אנו ממליצים להפנות את תקציב הפרסום הדיגיטלי שלך למסעות פרסום פרוגרמטיים בשתי הפלטפורמות.
סוגי מודעות ממומנות בפייסבוק הם אלו שתוכלו להכין בדף החברה שלכם
אך כפי שדנו קודם, ישנן אפשרויות נוספות הזמינות רק למודעות ממומנות. מודעות פייסבוק הוא קמפיין מתוחכם יותר שנוצר במנהל המודעות של פייסבוק, המציע שפע של אפשרויות לבחירה אם רק תוסיפו ערך לפוסט שלכם.
פרסום ממומן בפייסבוק לא קל ליצור
אך עם האמצעים הנכונים הוא יהיה קל ומהיר. אם תבחרו לפרסם בפייסבוק, תמצאו מספר גדול באופן מפתיע של אפשרויות מודעות. אתה יכול אפילו לברוח עם מודעות לידים בפייסבוק, מכיוון שמודעות אלה הן דרך נהדרת להזין את משפך המכירות שלך.
באפשרותך ליצור מודעות וידאו במנהל המודעות של פייסבוק ולהעלות פוסטים עם סרטונים לדף הפייסבוק שלך
כדי להקים מסע פרסום ממומן, עליך להשתמש בשירות מקצועי של ניהול מודעות כגון AdWords של Google, AdSense או Google Analytics. תוכל גם להשתמש בשירותי ניהול מדיה חברתית כגון ניהול מודעות Google כדי להגדיל את החזר ה- ROI שלך ולשפר את המודעות שלך בחסות פייסבוק. אם ברצונך להשתמש בפרסום בפייסבוק אך אין לך מושג, נסה את אחד משירותי ניהול המודעות הממומנים בחינם בפייסבוק.
מודעות ממומנות בפייסבוק יעילות מאוד ולמעשה קלות במיוחד ליצירה ושימוש
ולכן הן צריכות להיות תוספת נהדרת לכל קמפיין שיווקי. אם אתה מנהל עסק, אתה צריך לבזבז את הכסף שלך על פרסום, ופרסום בחסות פייסבוק הוא תוספת נהדרת לקמפיינים השיווקיים שלך ויכול להגדיל את הכנסות העסק שלך אם אתה מבצע מחקר שלך ויוצר פרסום איכותי ומשכנע. פרסום ממומן בפייסבוק לא אמור להיות יקר יותר מצורות פרסום אחרות באתרי מדיה חברתית.

תגובות אחרונות