לאחר שתתרגל לאופן העבודה של גוגל אדוורדס, תראה עלייה בתוצאות ושיעורי הקליקים דרך מסעות הפרסום הצרים המופיעים ברשת. הייתי מציע שכשתתחיל עם AdWords, תשתמש באפשרויות החיפוש והתצוגה מכיוון שזה נותן לך טווח הגעה גדול יותר.
גוגל אדוורדס
היא פלטפורמת תגובה ישירה המייעלת את ההכנסות וההכנסות, ולכן הסוכנות שלך צריכה להיות במרכז תשומת הלב. סוכנויות רבות מתמקדות בלחיצות, אך הסוכנות שלי, NP Digital, מתמקדת בייצור הכנסות מיידי ללקוחותינו. באפשרותך להשתמש בשותפים של פלטפורמת השיווק של גוגל כגון HubSpot או מדריך הסוכנויות כדי למצוא סוכנויות AdWords.
צוות של למעלה מ 200 מומחים המוקדשים לקמפיינים שלך ב- Google Ads
הוא מוסמך ובעל ניסיון של שנים ביצירת קמפיינים יעילים של PPC. צרו איתנו קשר באינטרנט או התקשרו אלינו למספר 888-601-5359 עוד היום כדי לדבר עם אסטרטג אם אתם מוכנים לחוות קמפיין נהדר בגוגל אדוורדס עם סוכנות שותפים.
כל החברות חייבות לעבור הכשרה ולעבור את בחינת ההסמכה של מוצרי מודעות Google
ביקורת זו מאשרת שלחברת שיווק דיגיטלי יש את הידע הדרוש כדי לספק ללקוחותיה את מיטב שירותי Google Ads. על שותפי גוגל לעבור בדיקה זו כדי להתעדכן במידע המוצרים העדכני ביותר.
עבור עוד מידע על חברה לקידום אתרים בגוגל יש לבקר באתר webby.co.il
אם אתה מתכנן לעשות את אותו הדבר, עליך לדעת לבחור את הסוכנות המתאימה לניהול מודעות Google שלך. כדי להשיג תוצאות רווחיות ממסע הפרסום שלך בגוגל, עליך לזכור מטרה קונקרטית.
בעולם העסקים, Google Ads היא כלי מצליח להניע תנועה, לשווק את המוצרים שלך ולייצר מכירות. אם אתה עסק מקומי, אתה רוצה שמסעות הפרסום שלך ב- Google Ads יביאו תנועה רגלית למיקום הפיזי שלך.
כשאתה חושב על פרסום בגוגל
אתה מיד חושב על דף החיפוש והמודעות בחלק העליון והתחתון של הדף. אמנם נכון שפרסום במנועי חיפוש הוא אחד הסוגים הנפוצים ביותר והנפוצים ביותר של מודעות Google, אך ישנן דרכים רבות אחרות לקדם את המותג שלך באמצעות Google. אפשרויות אלה משתנות כל הזמן ומתעדכנות כאשר גוגל פועלת לשיפור חוויית הפלטפורמה שלה עבור משתמשים ועסקים.
אם גוגל יכולה להביא לקוחות לעסק שלך
היא יכולה להיות גם יצרנית כסף. בעלי עסקים קטנים יכולים להוסיף מנוע חיפוש מותאם אישית לאתר שלהם ולהרוויח כסף על ידי פרסום בדפי תוצאות החיפוש. באמצעות AdSense יזמים יכולים לפרסם באתר שלהם מודעות התואמות את תחומי העניין של הקהל שלהם ולאסוף קליקים והופעות תקפים.
עבור רוב החברות ערוצי הפרסום בתשלום הפופולריים והיעילים ביותר הם מודעות גוגל ומודעות מדיה חברתית כגון פייסבוק
לגוגל אדס, פלטפורמת הפרסום הגדולה בעולם, מספר יתרונות. מה שהופך את Google Ads לפלטפורמת פרסום יעילה כל כך היא שאנשים שרואים את המודעות שלך נוטים יותר להיות בשלב הקנייה והאינטרס ולכן הם נוטים יותר ללחוץ על מודעות רלוונטיות.
אם אתה רק מתחיל בעבודה, אנו ממליצים לך להשתמש ב- AdWords Express או לבדוק את SkillShop של Google עבור Google Ads. עם זאת, רוב החברות משתמשות בשותפי Google כדי לעזור להם לנהל את חשבונות המודעות שלהם, במקום לנהל הכל באופן פנימי.
באמצעות Google AdWords אתה מגדיר את התקציב שלך לכל מודעה שאתה מציב ויכול לשנות אותו בכל עת
התאם אישית את התקציב שלך על סמך החזר ה- ROI של המודעה שלך, היעדים הספציפיים והקמפיינים שלך. הדבר המגניב ב- Google Ads הוא שאתה יכול להריץ מגוון שלם של מודעות שונות עבור הרבה מטרות השיווק שלך.
DoubleClick
הוא קו מוצרים של גוגל שעוזר למפרסמים ליצור ולמדוד את המודעות שלהם כדי שיוכלו לנווט במרחב הנכון. גוגל אדוורדס יכולה לעזור לך להחליט לאילו מילות מפתח אתה רוצה לטפל באמצעות DoubleClick Search ובמחצית השנייה של אסטרטגיית ה- SEO שלך (SEM).
ניתן להשתמש ב- Google AdWords
כדי לשלוח מפולת של צרכנים לעסק המקומי שלך, אשר יכול להכפיל או להכפיל את המכירות שלך בתורו. Adwords – תוספות ופרסומות, כמו אלגוריתמים ומערכות מכירה פומבית מסובכות, יכולות להיות קשות להבנה, אך אם אתה בעל עסק מקומי עם תקציב שרוצה להביא לקוחות לעסק שלך ותנועה לאתר שלך, יש דרך מוכחת לזכות ב- Pay Per Click – קמפיינים ולהיות מפרסם AdWords מצליח. אם אינך משתמש ב- Google AdWords ואינך משתמש בו במלואו, עליך להתחיל לחקור אותו.
לפני שתתחיל לעבוד על תוכן האתר שלך, עליך להכיר את הכלים הקשורים לקידום אתרים. להלן שבעה טיפים לקידום אתרים שעליך לעקוב אחריהם כדי להביא את הדפים שלך לראש מנועי החיפוש.
עם זאת, תוכל לבחור את הסוכנות המתאימה למיטוב מסע הפרסום שלך ב- Google AdWords. הדבר הראשון שצריך לשים לב אליו בסוכנות פרסום של גוגל הוא שהוא שותף מוביל בגוגל. אם אתה עובד עם סוכנות שותפים של Google, מובטח שהם ישתמשו ב- PPC לעסק משלהם.
שותפי גוגל מנסים לגלות כיצד ניתן לעצב קמפיינים מסוג PPC עבור לקוחותיהם. אתה יוצר מודעות PPC עם מילות מפתח שונות כדי לראות אילו מילות מפתח עובדות הכי טוב.
יצירת מסע פרסום טוב לקליק של AdWords מסייע בקידום ומכירה של מותג ומוצרי החברה
המטרה היא לוודא שמשתמשים מקוונים בסופו של דבר לוחצים על המודעות שלך, נוחתים באתר שלך וקונים את המוצרים שלך. ישנן אסטרטגיות שיווק נכנסות שונות, אך קמפיין של תשלום לקליק (PPC) מאופיין במיקום מודעות ובלחיצה.
בעלי עסקים יכולים גם לבחור את השעה ביום בה המודעות שלהם יוצגו בפני קהל היעד שלהם. דוגמה נפוצה היא שחברות רבות מציגות מודעות בימי שני עד שישי בין השעות 8: 00-17: 00, מכיוון שבדרך כלל חנויות סגורות בסופי שבוע איטיים.
תגובות אחרונות