איך לשפר את חווית המשתמש באתר שלכם

ppcking.co.il  > עסקים ותעשייה >  איך לשפר את חווית המשתמש באתר שלכם
0 Comments

חווית משתמש היא עיקר עיצוב המוצר, בין אם מדובר באתר אינטרנט או באפליקציה לנייד. ניכר שחוויית המשתמש היא הכרחית לעיצוב המוצר ולחוויית המשתמש (UX), אך כמעצב קיימת אי-הבנה רבה לגביו. אתרים עסקיים ואפליקציות מותירים רושם מתמשך אצל הלקוחות, והאם רושם זה טוב או רע תלוי בגורמים רבים.

חוויית משתמש (UX) מוגדרת כהתרשמות המשתמש מאתר האינטרנט שלך או מיישום אחר בהתבסס על כמה קל ומהנה השימוש. מדובר באלמנטים שעליהם המשתמשים לוחצים, בתוכן שהם צורכים ובתהליכי העבודה שהם יוזמים.

עליכם ליצור אתר עשיר בתוכן ומעוצב המעסיק את לקוחותיכם ושותפיכם וחוזר לעוד

דף SEO לא ניתן להפריז בחשיבות של מתן חוויית משתמש יוצאת דופן למבקרים שלך. החל מקידום אתרים ועד עיצוב סלולרי לאתרים, מתן חווית משתמש מתגמלת ובעלת ערך יכול להיראות כהישג נהדר.

נשתמש בשלושת גורמי המפתח המפורטים במאמר זה

כדי להדגיש צעדים שיועילו למשתמשים שלך וגם לעסק שלך. אתר המספק חווית משתמש טובה הוא דרך לעזור לאנשים ליצור קשר חיובי לעסקים שלהם. יש הרבה מה לומר כיצד לשפר כל היבט בארגון, אך להלן מספר טיפים מהירים שיעזרו למנוע שגיאות UX נפוצות באתרך, ליצור אתר נוח לשימוש ומציע למבקרים חוויה כובשת.

מתעניין באתרי האינטרנט שלך? כפי שאתה יכול לראות

התמקדות בהם היא דרך עוצמתית להשיג לקוחות מאושרים יותר, לייצר יותר הכנסות ולבנות בסיס חזק של לקוחות נאמנים. על עיצוב האתר להיות קולח ואינטואיטיבי, כך שהמבקרים יוכלו למצוא את המידע הדרוש להם ללא תסכול – וזוהי הצלחה. כל עמוד זקוק לקריאה ברורה לפעולה, אך קל לשכוח זאת כאשר אתה מתמקד באלמנטים של התמונה הגדולה, כגון המראה והתחושה של פריסת הדף.

על מנת ליצור חווית משתמש נהדרת באתר, עליכם להבין את הבעיות שמבקרים שונים צריכים לפתור. כדי לעזור לך לעמוד באתגרים אלה, ריכזנו רשימה של 10 דרכים פשוטות לשיפור עיצוב חוויית המשתמש שלך כדי שיהיה שימושי ומועיל יותר.

עיצוב חוויית משתמש (UX) הוא תהליך העיצוב המגביר את שביעות רצון המשתמשים מאפליקציה או אתר על ידי שיפור קלות השימוש, הנגישות והיעילות של אינטראקציית המשתמש עם אתר או אפליקציה.

המטרה של עיצוב UX

היא לעזור להקל על השימוש באתר או ביישום שאתה בונה ולא מבלבל עבור המשתמשים. מומחי UX מביטים בצורה הוליסטית על חוויית המשתמש ועוזרים לך לשפר ולייעל כל היבט באתרי האינטרנט שלך כדי למקסם את ההמרה. הם מתמקדים בתחום מסוים של UX, כגון עיצוב אתרי אינטרנט או אופטימיזציה של משפך המרה, כדי לעזור בשיפור חוויית המשתמש של מי שמבקר באתר שלך.

אתרים יעילים עבור חברות מכיוון שהם מספקים גישה נוחה למידע ולשירותים של החברה

ישנן מאות דרכים לייעל אתר כדי למקסם את ההמרה. תהליך זה אינו מצריך תיקון של האתר, אלא התחייבות לשיפור מתמיד של האתר. נניח שיש לך אתר, דף נחיתה, אתר מסחר אלקטרוני או בלוג. כך או כך, מטרתם היא למכור מוצרים או שירותים, ואתה רוצה שאנשים יירשמו לרשימת התפוצה שלך. כשתפתח את Google Analytics תראה שאנשים מבקרים באתר שלך, אבל לא עושים מה שהם אמורים לעשות, לפחות לא מה שאתה מצפה שיעשו.

למעשה, מתברר כי 87% מהמשתמשים ממתינים לפחות 2 שניות לטעינת הדף לפני שהם עוזבים את האתר שלך. לאחר טעינת הדף, סביר יותר שמשתמשים יוותרו על כניסה לאתר שלך כדי להעדיף דף מהיר יותר, כולל אלה של המתחרים שלך.

שיפור מהירות הטעינה של האתר שלך אינו חשוב רק לשולחן העבודה אלא גם

הוא חלק בלתי נפרד מאופטימיזציה למכשירים ניידים, והוא אחד המאמצים הרבים של גוגל לקדם את המעבר הטבעי לרשת הסלולרית. גוגל מקלה על המעבר לחוויה ידידותית לנייד עם Accelerated Mobile Pages (AMP), פרויקט במימון גוגל שמטרתו להגביר את מהירות טעינת הדפים לנייד ולייעל את האינטרנט.

מהירות טעינת הדף מתייחסת לזמן שלוקח לאתר לטעון לפני שהמשתמש יכול לצרוך את התוכן או המידע באתר.

זמן טעינת העמודים ממלא תפקיד מכריע בסיוע למשתמשים להחליט אם הם רוצים לבקר בדף

מהירות טעינה גבוהה מבטיחה כי הלקוחות יישארו בצד ויתמודדו איתו בשלמותו. מחקרים הראו כי אתר בעל טעינה איטית גורם למשתמשים לסגור כרטיסיות ולהסיר את עצמם מהדף.

יש סיכוי טוב שלרבים מהצדדים שלך תהיה אותה קריאה לפעולה

אם משתמש לא יידע בפעם הראשונה מבחינת חוויית המשתמש, יש סיכוי טוב שהם יתעלמו מהאתר שלך להתייחסויות עתידיות. שקול אם מגמת עיצוב אתרים מסוימת יכולה לסייע במעורבות המשתמשים.

כחלק מתהליך העיצוב, שקול אילו דפים מתאימים ביותר לבקשות ספציפיות לפעולה. אם דף יצירת הקשר שלך מתאר מי אתה, עלינו להתקשר לקריאה לפעולה שמובילה אותך לדף אחר באתר שלך מדף יצירת הקשר שלך.
למידע נוסף על איך לשפר את חווית המשתמש באתר שלכם ועיצוב חווית משתמש כדאי לגלוש לאתר intox.co.il

משתמשים יכולים להתמקד רק בדבר אחד בדף הנחיתה של האתר שלך

פנה מקום רב יותר למרחב לבן כדי לעזור למשתמשים להתמקד בדבר אחד זה, בין אם זה תוכן שהם קוראים, להירשם לרשימת דוא"ל או להציג מוצר והם יהיו נוטים יותר להתמודד עם זה. הגדל את התדירות שבה למשתמשים יש משהו שהם יכולים להפנות אליו את תשומת הלב מבלי להסיח את דעתם מסרגל הצדדי ותוכן אחר.

דילוג לתוכן