איך לפרסם עסק בפייסבוק

ppcking.co.il  > Uncategorized >  איך לפרסם עסק בפייסבוק
0 Comments

מדוע כדאי לפרסם בפייסבוק

פייסבוק הוא אתר המדיה החברתית הפופולרי ביותר בעולם, עם למעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעילים בחודש. זה קיים כבר יותר מעשור והוא מתפתח כל הזמן כדי להישאר רלוונטי ומעודכן.

פייסבוק מאפשרת לאנשים להתחבר עם חברים, משפחה ועסקים שאכפת להם מהם.

זוהי דרך מצוינת לקדם את העסק שלך מכיוון שהיא מספקת לך פלטפורמה להגיע לקהל היעד שלך.

מאמר זה יספק טיפים כיצד לפרסם בפייסבוק.

נושא הסעיף: כיצד לפרסם עסק בפייסבוק: מיקוד לקהל שלך: הקדמה: מהן הדרכים השונות בהן ניתן למקד פרסום בפייסבוק?

מילות מפתח של מדור:

מבוא:

מיקוד חשוב כי הוא עוזר לך לעמוד מול האנשים הנכונים בזמן הנכון עם המסר הנכון. ישנן אפשרויות רבות בעת מיקוד לקהלים בפייסבוק, כולל מיקום, גיל ומין של אדם, כמו גם תחומי העניין או התנהגויות שלו כגון נסיעות או בישול.

הסוגים השונים של אפשרויות הפרסום בפייסבוק

ישנם ארבעה סוגי פרסום בפייסבוק:

-מודעות בפייסבוק

-התקשרות לפוסטים בדף הפייסבוק

– הגעה לפוסטים בדף הפייסבוק
עבור עוד מידע בנושא של איך לפרסם עסק בפייסבוק באפשרותך לבדוק ב- seonpoint.co.il

-לייקים לדף הפייסבוק

לפייסבוק מגוון אפשרויות פרסום לעסקים. פייסבוק מציעה מודעות עסקיות, שהן סוג הפרסום היעיל ביותר בפייסבוק. עסקים יכולים גם להשתמש בפוסטים ממומנים, בדפי פייסבוק ובכלי שיווק אחרים.

מודעות עסקיות בפייסבוק הן הדרך הטובה ביותר לפרסם עסק בפייסבוק מכיוון שהן סוג המודעה היעיל ביותר בפייסבוק. עסקים יכולים גם להשתמש בפוסטים ממומנים, בדפי פייסבוק ובכלי שיווק אחרים כדי לעזור לפרסם את העסק שלהם.

שלב 2. צור את המודעה שלך

פייסבוק הוא אחד מאתרי הרשתות החברתיות הפופולריים ביותר. יש לה יותר מ-2 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים ולמעלה מ-500 מיליון משתמשים פעילים מדי יום. יש לה בסיס משתמשים עצום, ולכן מומלץ לפרסם בפייסבוק.

ישנן שתי דרכים עיקריות לפרסם בפייסבוק: יצירת מודעה או הגברת פוסט קיים. מאמר זה מתמקד ביצירת מודעה עבור העסק שלך.

השלב הראשון ביצירת המודעה שלך הוא בחירת סוג המודעה שברצונך ליצור. אתה יכול לבחור מבין ארבעה סוגי מודעות:

– מודעות להתקנת אפליקציה

– מודעות ליצירת לידים

– מודעות לקידום אירועים – מודעות כמו עמוד

שלב 3. למד כיצד למדוד את הצלחתך

בחלק זה, אני הולך ללמד אותך כיצד למדוד את הצלחת הפרסום שלך בפייסבוק וכיצד להשתמש בנתונים אלה כדי לקבל החלטות טובות יותר בעתיד.

1) צור חשבון Facebook Business Manager

2) צור פיקסל המרה

3) הגדר מעקב המרות עבור המודעות שלך

בחלק האחרון הזה, נדבר על איך למדוד את ההצלחה שלך. כדי לעשות זאת, עליך ללמוד מהם מדדים וכיצד למדוד אותם.

1. המדד הראשון הוא טווח הגעה, שהוא מספר האנשים שראו את הפוסט שלך בפייסבוק עד סוף הקמפיין. זה מחושב על ידי חלוקת מספר ההופעות (מספר הפעמים הכולל שהפוסט שלך הוצג) במספר האנשים שראו אותו (המספר הכולל של האנשים שראו אותו).

2. המדד השני הוא שיעור מעורבות, שאומר לך כמה אנשים באמת קיימו אינטראקציה עם התוכן שלך או ביצעו פעולה שרצית שהם יבצעו עד לתאריך ותקופת זמן מסוימים. זה מחושב על ידי חלוקת המספר הכולל של אינטראקציות או פעולות שבוצעו עם התוכן שלך בפרק זמן נתון בכמות החשיפות הכוללת מאותה פרק זמן.

3. המדד השלישי הוא שיעור המרה, שמספר לך כמה אנשים ביצעו פעולה שרצית שיעשו

מיתוסים על פרסום העסק שלך עם מודעות פייסבוק

יש הרבה תפיסות שגויות לגבי פרסום בפייסבוק. אחד הנפוצים ביותר הוא שאם יש לך תקציב קטן, עליך להשתמש במודעות פייסבוק כדי לקדם את העסק שלך.

זה לא נכון. למעשה, אם יש לך תקציב קטן, עדיף להשתמש בערוצים אחרים כמו אופטימיזציה למנועי חיפוש ושיווק בדוא"ל. כך תוציאו את התקציב שלכם בחוכמה ותוכלו לקדם את העסק שלכם בצורה יעילה יותר בפחות כסף מאשר במודעות בפייסבוק.

פרסום בפייסבוק הוא לא דבר חדש. עם זאת, לא תמיד קל להבין מה כדאי לעשות ומה לא כדאי לעשות כשמדובר בפרסום בפלטפורמת המדיה החברתית הזו. במאמר זה, אנו הולכים להפריך כמה מהמיתוסים על פרסום העסק שלך באמצעות מודעות פייסבוק.

מיתוס מס' 1: אתה צריך הרבה כסף כדי לפרסם את העסק שלך בפייסבוק

זוהי אחת התפיסות השגויות הנפוצות ביותר שיש לאנשים לגבי פרסום עם מודעות פייסבוק. נכון שאתה יכול להוציא הרבה כסף על המודעות האלה, אבל יש דרכים אחרות שבהן אתה יכול לקדם את העסק שלך מבלי לבזבז את כל הכסף הזה. לדוגמה, אם אתה רק מתחיל ואין לך הרבה כסף לבזבז, אז אולי עדיף לך להתמקד בחיבור עם אנשים בנישה שלך במקום לקדם מוצרים או שירותים שהם אולי לא מעוניינים בהם.

מיתוס מס' 2: אתה צריך עיצוב מקצועי למודעה שלך

זה לא ממש משנה איך

דילוג לתוכן